3 کوین برتر که در انتظار تایید ETF اتریوم، می‌توانیم بخریم

3-کوین-برتر-که-در-انتظار-تایید-ETF-اتریوم-می‌توانیم-بخریم
آنچه در این مقاله میخوانید

بازار رمز ارزها با اشتیاق منتظر تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) است و سرمایه‌گذاران به دنبال کوین‌هایی هستند که می‌توانند از این توسعه بهره‌مند شوند.

تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم نقطه عطف مهمی برای صنعت رمز ارز خواهد بود و ممکن است درهای سرمایه‌گذاری نهادی افزایش‌یافته و پذیرش عمومی را باز کند.

در این مقاله، ما به بررسی سه کوین برتر برای خرید در انتظار تأیید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETH) خواهیم پرداخت: اتریوم (ETH)، اوپتیمیسم (OP)، و آربیتروم (ARB).

اتریوم (ETH)

اتریوم انتخاب آشکاری برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال بهره‌مندی از تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم هستند. به عنوان پیشگام قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps)، اتریوم جایگاه خود را به عنوان ستون اصلی اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) معرفی کرده است.

اتریوم که در حال حاضر، با قیمت ۳,۷۸۹.۵۳ دلار معامله می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته با رسیدن به قیمت حداقل ۳,۰۷۸.۰۶ دلار و حداکثر ۳,۷۶۲.۰۰ دلار، به میزان ۲۲.۰۷ درصد افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. انتظار برای تأیید صندوق قابل معامله در بورس قبلاً علاقه‌مندی به اتریوم را برانگیخته است و اگر این تأیید به واقعیت بپیوندد، اتریوم می‌تواند افزایش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

اوپتیمیسم (OP)

اوپتیمیسم، یک راهکار مقیاس‌پذیری لایه ۲، در حال کسب محبوبیت بین سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان است.

اوپتیمیسم که در حال حاضر، با قیمت ۲.۹۲ دلار معامله می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته، با رسیدن به قیمت حداقل ۲.۵۰ دلار و حداکثر ۲.۹۶ دلار، افزایش ۱۴.۶۹ درصدی را تجربه کرده است. با رشد تقاضا برای راهکارهای لایه ۲ و افزایش انتظار برای تأیید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم، اوپتیمیسم در جایگاهی قرار گرفته است تا از توجه فزاینده و جریان احتمالی سرمایه‌گذاری بهره‌مند شود.

آربیتروم (ARB)

آربیتروم، یکی دیگر از راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم است که از رول‌آپ‌های خوش‌بینانه برای فراهم کردن محیطی سریع و کم‌هزینه برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز و سایر پروژه‌های مبتنی بر اتریوم استفاده می‌کند.

آربیتروم که در حال حاضر با قیمت ۱.۱۹ دلار معامله می‌شود، با رسیدن به حداقل ۰.۹۶۸ دلار و حداکثر ۱.۱۹ دلار، افزایش قیمت قابل توجه ۲۱.۹۸ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. با انتقال بیشتر پروژه‌ها به آربیتروم و افزایش انتظار برای تأیید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم، آربیتروم می‌تواند افزایش بیشتر قیمت و تقاضای فزاینده را تجربه کند.

تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس ETH هیجان و اشتیاق زیادی را در جامعه رمز ارز ایجاد کرده است. در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال بهره‌برداری از این نقطه عطف بالقوه هستند، اتریوم، اوپتیمیسم و آربیتروم به عنوان برترین گزینه‌ها برای در نظر گرفتن مطرح شده‌اند.

دیدگاه خود را درباره 3 کوین برتر که در انتظار تایید ETF اتریوم، می‌توانیم بخریم بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.