نظرسنجی فدرال رزرو: در سال 2023، تنها 7 درصد از ارزهای دیجیتال استفاده کردند!

نظرسنجی-فدرال-رزرو-در-سال-2023-تنها-7-درصد-از-ارزهای-دیجیتال-استفاده-کردند-!
آنچه در این مقاله میخوانید

نظرسنجی «وضعیت رفاه اقتصادی خانوارهای آمریکایی در سال ۲۰۲۳» که توسط بانک فدرال رزرو آمریکا آماده شده و توسط ایپسوس (Ipsos) اجرا شده است، نشان داد که تنها ۷ درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی دارای رمز ارز بوده یا از آن استفاده کرده‌اند. این نظرسنجی که شامل ۱۱,۴۰۰ پاسخ‌دهنده بود، در تضاد با ادعای صرافی رمز ارز کوین‌بیس (Coinbase) است که می‌گوید بیش از ۵۲ میلیون شهروند آمریکایی در کشور رمز ارز دارند.

تضاد نظرسنجی بانک فدرال رزرو با نظرسنجی کوین‌بیس: تنها ۷ درصد در سال ۲۰۲۳ رمز ارز داشته‌اند

گزارش تازه منتشر شده «وضعیت رفاه اقتصادی خانوارهای آمریکایی در ۲۰۲۳» که توسط بانک فدرال رزرو آماده شده است، اطلاعات جدیدی را در مورد سطح نفوذ رمز ارز در جامعه آمریکا ارائه داده است.

این نظرسنجی سالانه سنتی، که شامل سؤالاتی از بانک فدرال رزرو بوده و توسط ایپسوس، یک شرکت مشاوره و تحقیقات بازار، اجرا شده است، شامل مشارکت ۱۱,۴۰۰ پاسخ‌دهنده از گروه‌های جمعیتی مختلف بود. از تمام شهروندانی که نظرسنجی شدند، تنها ۷ درصد اعلام کردند که در سال ۲۰۲۳ از رمز ارز استفاده کرده‌اند. این رقم کمتر از درصد گزارش شده در سال ۲۰۲۲ (۱۰ درصد) و حتی کمتر از اعداد گزارش شده در سال ۲۰۲۱ (۱۲ درصد) است.

تنها ۱۸ درصد از پاسخ‌دهندگانی که از رمز ارز برای معاملات رمز ارزی استفاده می‌کردند، گفتند که به دلیل سرعت نهایی بالای آن از آن استفاده کرده‌اند، در حالی که ۲۸ درصد پاسخ دادند که آن‌ها به این دلیل از آن استفاده کرده‌اند که گیرنده ترجیح می‌دهد رمز ارز دریافت کند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که استفاده از رمز ارز “در میان بزرگسالان جوان تا میانسال و مردان، هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای معاملات، رایج‌تر است.”

جیک دانهیو (Jake Donoghue)، نویسنده کتاب «رمز ارز محرمانه: حساب شخصی یک مطلع از خط مقدم تقلب»، این داده‌ها را با اعداد به دست آمده از نظرسنجی صرافی رمز ارز آمریکایی کوین‌بیس (Coinbase) مقایسه کرد. دانهیو ادعاهای کوین‌بیس مبنی بر وجود ۵۲ میلیون شهروند آمریکایی دارای رمز ارز را به چالش کشید.

دانهیو اظهار داشت:

“کوین‌بیس، شما اعداد خود را از کجا می‌آورید؟ به نظر می‌رسد فدرال رزرو آن‌ها را رد می‌کند.”

مورنینگ کانسالت (Morning Consult)، شرکتی که به نمایندگی از کوین‌بیس نظرسنجی را در فوریه سال ۲۰۲۳ اجرا کرد، اظهار داشت که در نمونه‌گیری نظرسنجی از ۵۰۰ سرمایه‌گذار رمز ارز در نمونه ۲,۲۰۲ نفری استفاده شده است. این مسئله منجر به رسیدن به داده‌هایی شده است که قبلاً مورد انتقاد قرار گرفته و نشان می‌دهند که ۵۲.۳ میلیون بزرگسال رمز ارز داشته‌اند و ۷۵.۵ میلیون بزرگسال انتظار دارند حداقل یک بار در سال ۲۰۲۴ رمز ارز معامله کنند.

نظر شما در مورد نتایج مربوط به کریپتو از نظرسنجی رفاه اقتصادی خانوارهای ایالات متحده توسط فدرال رزرو در سال 2023 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره نظرسنجی فدرال رزرو: در سال 2023، تنها 7 درصد از ارزهای دیجیتال استفاده کردند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.