دارایی‌های رمزارز دونالد ترامپ 10 میلیون دلار است

دارایی‌های-رمزارز-دونالد-ترامپ-10-میلیون-دلار-است
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس ابزار بررسی زنجیره‌ای شرکت تحلیل رمزنگاری آرکهام (Arkham)، دارایی‌های رمزنگاری شده دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست‌جمهوری، صبح دوشنبه به ۱۰ میلیون دلار رسید. بخش عمده‌ای از دارایی‌های ترامپ، به ارزش ۷.۳ میلیون دلار، به صورت کوین TRUMP است. ترامپ قول داده است که از صنعت رمزارز حمایت کند، و وعده داده است که رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) برای مقابله با رمزارزها را متوقف کند و بیت کوین (bitcoin) را حفاظت نماید.

ثروت ترامپ در رمزارزها به 10 میلیون دلار رسید

شرکت تحلیلی رمزنگاری آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) روز دوشنبه اعلام کرد که بر اساس ابزار ردیابی آن‌ها، دارایی‌های رمزنگاری شده دونالد ترامپ (Donald Trump)، نامزد ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، بیش از ۱۰ میلیون دلار شده است. آرکهام در پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی ایکس (X) نوشت:

“ارزش دارایی‌های دونالد ترامپ در زنجیره بلاک چین امروز صبح از ۱۰ میلیون دلار گذشت، که بیشتر به دلیل افزایش قیمت کوین TRUMP است—که ترامپ در حال حاضر ۷.۳ میلیون دلار از آن را در اختیار دارد.”

trump-10m-crypto-holdings
ابزار ردیاب Arkham دارایی‌های رمزارز ترامپ

ترامپ اخیراً موضع خود را در مورد رمزارزها تغییر داده است. در دوران ریاست‌جمهوری خود، او اعلام کرد که “طرفدار بیت کوین و سایر رمزنگاری‌ها که پول نیستند و ارزش آن‌ها بسیار ناپایدار است و بر پایه هوا شکل گرفته‌اند، نیستم.” در کنوانسیون ملی لیبرترین در واشنگتن دی.سی، روز شنبه، ترامپ قول داد که “کمپین جو بایدن برای سرکوب کریپتو را متوقف کند” و “اطمینان حاصل کند که آینده کریپتو و آینده بیت کوین در آمریکا شکل گیرد، نه این که به خارج منتقل شود.” او همچنین قول داد که از «حق نگهداری شخصی» حمایت کند و “هرگز اجازه ایجاد یک ارز دیجیتالی بانک مرکزی [CBDC] را ندهد.” علاوه بر این، او قول داد که راس آلبریخت (Ross Ulbricht) را آزاد کند. پس از اظهارات وی در کنوانسیون لیبرترین، ارزش میم کوین ماگا ترامپ (TRUMP) طی ۲۴ ساعت ۳۱.۷ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

همچنین، اخیراً کمپین ترامپ شروع به پذیرش کمک‌های مالی به صورت کریپتو از طریق کوین‌بیس (Coinbase) کرده است. کریستوفر جیانکارلو (Christopher Giancarlo)، رئیس سابق کمیسیون تجارت آتی کالا (CFTC)، ترامپ را اولین رئیس‌جمهور رمزارزی آمریکا می‌داند و خاطرنشان می‌کند که در دوران ریاست‌جمهوری او، قراردادهای آتی بیت کوین تأیید شدند. از زمان ترک کاخ سفید، ترامپ سه مجموعه توکن غیرقابل معاوضه (NFT) راه‌اندازی کرده است. در ماه مارس، او به بیت کوین به عنوان یک نوع دیگر ارز اشاره کرد. در ماه فوریه، او به محبوبیت رمزارزها اذعان کرد و گفت که بیت کوین زندگی خودش را پیدا کرده است و او “می‌تواند با آن زندگی کند.

چندین تحلیلگر بازگشت احتمالی ترامپ به کاخ سفید را برای رمزارزها مثبت ارزیابی می‌کنند. برای مثال، بانک استاندارد چارترد معتقد است که دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ به طور کلی برای صنعت کریپتو مثبت خواهد بود.

نظر شما در مورد انباشت 10 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دارایی‌های رمزارز دونالد ترامپ 10 میلیون دلار است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.