شرکت‌های برزیلی با ارز دیجیتال به تامین‌کنندگان چینی پرداخت می‌کنند

شرکت‌های-برزیلی-با-ارز-دیجیتال-به-تامین‌کنندگان-چینی-پرداخت-می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

سباستین سرانو (Sebastian Serrano)، مدیرعامل ریپیو (Ripio)، یکی از بزرگ‌ترین بورس‌ها در آمریکای لاتین، اظهار داشت که شرکت‌های برزیلی مدتی است که از رمزارز برای پرداخت به تأمین‌کنندگان چینی خود استفاده می‌کنند. سرانو در مصاحبه‌ای، ادعا کرد که کشورهای آمریکای لاتین به روش‌های مختلفی از رمزارز بهره می‌برند و شرکت‌های آرژانتینی از رمزارز برای محافظت در برابر اعداد فلج‌کننده تورم استفاده می‌کنند.

سباستین سرانو، مدیرعامل ریپیو: شرکت‌های چینی از همتایان برزیلی خود رمزارز دریافت می‌کنند

سباستین سرانو، مدیرعامل ریپیو، یکی از بزرگ‌ترین بورس‌های رمزارز در آمریکای لاتین، تایید کرد که رمزارزها از هم‌اکنون توسط شرکت‌ها در برزیل و چین به عنوان بخشی از جریان پرداخت منظم آن‌ها استفاده می‌شوند. سرانو در مورد کاربردهایی که موسسات برای خدمات رمزارز در آمریکای لاتین نشان می‌دهند، دیدگاه خود را ارائه داد و اعلام کرد که چندین شرکت نامشخص برزیلی برای پرداخت هزینه‌های تامین کالا از چین از رمزارز استفاده می‌کنند.

همچنین، سرانو افشا کرد که برخی از شرکت‌های آرژانتینی از رمزارز به عنوان هِجی در برابر تورم فلج‌کننده‌ای که کشور با آن مواجه است، استفاده می‌کنند. علاوه بر این، سرانو به کاربرد رمزارز برای تراکنش‌های حواله بین آمریکا و مکزیک اشاره کرد.

سرانو به والور اکونومیکو (Valor Economico) گفت که او همچنین باور دارد که آینده رمزارزها به کاربرد آن‌ها در بازارهای سرمایه پیوند خورده است. او اعلام کرد:

“در سال‌های آینده، شاهد خواهیم بود که شرکت‌ها شروع به تامین مالی خود با استفاده از رمزارزها می‌کنند. بازارهای سرمایه آینده بر پایه بلاک‌ چین خواهند بود.”

این صرافی آرژانتینی از سال ۲۰۲۲، زمانی که اعلام کرد به بازارهای کلیدی مانند کلمبیا و ایالات متحده گسترش خواهد یافت، در حال رشد بوده است. در حالی که سرانو تایید می‌کند که اصلی‌ترین منبع درآمد ریپیو از کارمزدهای معاملات خرده‌فروشی است، او انتظار دارد با معرفی محصولات پرداخت و توکن‌سازی طراحی شده برای موسسات، این وضعیت را متنوع کند. همچنین، سرانو اظهار داشت که ریپیو برنامه‌ریزی کرده است تا محصولات جدید پس‌انداز و وام برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی را معرفی کند تا درآمد خود را پایدار کند.

سرانو معتقد است که پذیرش تجاری ممکن است تغییری در پذیرش رمزارز و نحوه درک صرافی‌ها از درآمد خود ایجاد کند. او باور دارد که اگر رمزارز برای موسسات به صورت عمده پذیرفته شود، این موسسات ممکن است تا پایان این دهه ۸۰ درصد از درآمد شرکت را به خود اختصاص دهند.

نظر شما در مورد دیدگاه مدیرعامل Ripio در مورد آینده ارزهای دیجیتال در آمریکای جنوبی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره شرکت‌های برزیلی با ارز دیجیتال به تامین‌کنندگان چینی پرداخت می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.