ارزش کوین TRUMP به بالاترین سطح خود رسید

ارزش-کوین-TRUMP-به-بالاترین-سطح-خود-رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

هیجان میم کوین با موضوع ریاست‌جمهوری ادامه دارد، به طوری که ارزش توکن ماگا (TRUMP) روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۵.۴۵ دلار رسید. این افزایش، ارزش کوین‌های TRUMP متعلق به دونالد ترامپ را در تاریخ ۲۹ می (9 خرداد) به ۸.۰۶ میلیون دلار رساند. علاوه بر این، دارایی‌های رمزنگاری شده مرتبط با ترامپ نیز در حال ظهور هستند، از جمله یکی که از پروتکل رونز بیت ‌کوین برای صدور استفاده می‌کند.

افزایش چشمگیر ارزش توکن‌های میم با موضوع ترامپ

اگر رمزارز مربوط به دونالد ترامپ باشد، احتمالاً به دلیل ادامه روند گسترش قابل توجه میم کوین‌های ریاست‌جمهوری در این هفته، تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. در روز چهارشنبه، ۲۹ می ۲۰۲۴ (9 خرداد)، میم کوین معروف به «ماگا (TRUMP)» به بالاترین قیمت ۱۵.۴۵ دلار برای هر کوین رسید. در زمان انتشار این خبر، قیمت TRUMP برابر با ۱۳.۷۷ دلار به ازای هر واحد است، که تقریباً ۹ درصد کمتر از بالاترین قیمت ثبت شده آن است. این افزایش اخیر، دارایی‌های رئیس‌جمهور سابق و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ را تا روز چهارشنبه به ۸.۰۶ میلیون دلار رسانده است.

trumpusdt-2024-05-29
نمودار روزانه جفت ارز ترامپ/ دلار آمریکا (TRUMP/USDT) از طریق Mexc در 29 مه 2024، ساعت 5:07 بعد از ظهر

اما ماگا (TRUMP) تنها میم کوینی نیست که از نام و برند رئیس‌جمهور سابق بهره می‌برد. ارزش توکن دیگری به نام سوپر ترامپ (STRUMP)، در طی روز گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و اکنون با قیمت ۰.۰۱۴ دلار برای هر کوین معامله می‌شود. ارزش سوپر ترامپ که بر پایه‌ ERC20 است نیز روز چهارشنبه به بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) صعود کرد و به ۰.۰۲۲۹۸ دلار رسید، اما از آن زمان بیش از ۳۷ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، ارزش توکن ERC20  ماگا هت (MAGA) سه روز پیش به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید.

در حال حاضر، MAGA با قیمت ۰.۰۰۰۵۵۱۸ دلار برای هر واحد معامله می‌شود، که روز چهارشنبه ۳۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، این قیمت بیش از ۲۴ درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود که ۰.۰۰۰۷۳۷۹ دلار برای هر واحد بود، کاهش یافته است. گویا سه پروژه توکن کافی نبود، توکن دیگری با نام MAGA•THE•DONALD•TRUMP که به اختصار MTDT نامیده می‌شود، بر پایه پروتکل Runes صادر شده و تقاضای قابل توجهی برای آن ایجاد شده است. روز چهارشنبه، پلتفرم اکسپلورر Ordinals و Runes به نام Ord.io درباره MTDT در X پست گذاشت.

Ord.io در ساعت ۳:۵۰ بعدازظهر به وقت شرقی روز ۲۹ مه گفت: “ران ماگا•دونالد•ترامپ (Rune MAGA•THE•DONALD•TRUMP) اکنون ۸۸.۴ درصد صادر شده و هفتمین رونی است که تا به حال صادر شده است. ۳۶,۵۲۱ کوین در mempool وجود دارد و احتمالاً در حدود ۲ ساعت صادر خواهد شد.” در حال حاضر، MTDT  بر پایه رونز (Runes)، چهارمین توکن پرمعامله رونز از نظر حجم در بازار پروتکل رونز Okx است. هر MTDT در ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر EDT به قیمت ۵,۱۵۰ ساتوشی (۳.۴۶ دلار به ازای هر واحد) معامله می‌شود.

این ارزش‌گذاری به MTDT ارزش بازاری معادل ۱.۵۹ میلیون دلار می‌دهد. مشخص نیست که این توکن‌ها چگونه تا زمان انتخابات ۲۰۲۴ و پس از آن، بسته به نتیجه، عمل خواهند کرد. سایر توکن‌های میمی که از نام‌های جو بایدن (Joe Biden) و رابرت اف. کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.) استفاده می‌کنند نیز در میان شکوفایی میم کوین‌های ریاست‌جمهوری رونق گرفته‌اند. با این حال، هیچ‌کدام به عملکرد TRUMP که از پایین‌ترین قیمت تاریخی خود ۰.۰۱۱۳۶ دلار به ازای هر کوین ۱۲۳,۳۷۳ درصد افزایش یافته، نرسیده‌اند. آیا این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آن چه در انتخابات رخ خواهد داد باشد؟ تنها زمان می‌تواند بگوید.

به نظر شما چه چیزی باعث افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون ترامپ شده است؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ارزش کوین TRUMP به بالاترین سطح خود رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.