سناتور آمریکایی: بیت کوین برای اقتصاد ایالات متحده پس از انتخابات حیاتی خواهد بود

بیت-کوین-برای-اقتصاد-ایالات-متحده-پس-از-انتخابات-حیاتی-خواهد-بود
آنچه در این مقاله میخوانید

سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، سناتور ایالات متحده، اخیراً نقش حیاتی را که بیت ‌کوین و سایر رمزارزها برای اقتصاد آمریکا بازی خواهند کرد، بیان کرده است. در واقع، لومیس به X (که پیشتر توییتر نام داشت) رفته تا در مورد این دسته از دارایی و ارزش رو به رشد آن در بخش مالی مدرن بحث کند.

لومیس تلاش‌هایی را که او و سایر قانونگذاران برای آموزش سنا در مورد دارایی‌های دیجیتال انجام داده‌اند، به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که این تلاش‌ها در قوانین موافق رمزارز که در هفته‌های اخیر تصویب شده است، به اوج رسیده‌اند. با این حال، این پیشرفت‌ها تنها گام‌های ابتدایی هستند و لومیس اطمینان می‌دهد که هنوز راه زیادی برای پیمودن وجود دارد.

United-States-Senator-Cynthia-Lummis

طی سال ۲۰۲۴، رمزارزها بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفته‌اند. با تصویب ETF‌های بیت‌کوین و اتریوم در این سال، این دسته از دارایی به بخش بزرگی از گفتگوها در بخش مالی تبدیل شده است. علاوه بر این، با افزایش استفاده از آن، تمرکز واشنگتن نیز بر این ارزها افزایش یافته است.

اکنون، سناتور آمریکا، سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، به اشتراک گذاشته است که چگونه بیت ‌کوین، اتریوم و سایر رمزارزها نقش حیاتی در اقتصاد ایفا خواهند کرد. او خاطرنشان کرد که قانونگذاران موافق با رمزارز وظیفه آموزش سنا در مورد این دسته از دارایی در حال رشد را بر عهده گرفته‌اند. در نتیجه، این وظیفه به تصویب قوانینی مانند لایحه رمزارز FIT21 و دیگران منجر شده است.

بدون شک دارایی‌های دیجیتال نقطه‌ عطف بسیار مهمی در انتخابات ۲۰۲۴ خواهند بود. دونالد ترامپ (Donald Trump) به وضوح موضع موافق خود با رمزارزها را نشان داده است. او به طور مداوم احترام و همسویی خود را با این جامعه نشان داده، و حتی تصمیم گرفته است که کمک‌های مالی دارایی دیجیتالی را در کمپین انتخاباتی خود بپذیرد.

از سوی دیگر، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، جو بایدن (Joe Biden)، نیز همچنان به پذیرش رمزارزها ادامه داده است. او اخیراً درباره تمایل خود برای افزایش دانش خود از طریق همکاری با این صنعت در کمپین انتخاباتی آتی خود بحث کرده است.

نمی‌توان انکار کرد که کارهای لومیس (Lummis) و دیگران در بیشتر شدن تغییر لحن صورت گرفته در کنگرهٔ ایالات متحدهٔ آمریکا نقش بزرگی داشته است. این کارها باید تنها افزایش یابد، چون اقتصاد پس از انتخابات می‌تواند شاهد پیشرفت‌های عظیمی در زمینه قوانین رمزارز در کشور باشد.

دیدگاه خود را درباره سناتور آمریکایی: بیت کوین برای اقتصاد ایالات متحده پس از انتخابات حیاتی خواهد بود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.