قیمت بیت کوین از 70,000 دلار گذشت و به بالاترین حد روزانه 71,031 دلار رسید

قیمت-بیت-کوین-از-70,000-دلار-گذشت
آنچه در این مقاله میخوانید

قیمت بیت‌ کوین (BTC) روز سه‌شنبه از مرز ۷۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح روزانه ۷۱,۰۳۱ دلار در بیت‌استمپ (Bitstamp) رسید. این روند افزایش حدود ۳ درصدی نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد و تقریباً ۱,۸۹۱ دلار به ارزش آن از پایین‌ترین حد ۲۴ ساعت اخیر افزوده شده است.

قیمت بیت‌ کوین بالای ۷۰,۰۰۰ دلار ثابت شد

ارزش بیت‌ کوین در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (15 خرداد)، ساعت ۱:۰۵ بعدازظهر به وقت شرقی (EDT)، بالای ۷۰,۰۰۰ دلار ثابت مانده است. پیش از این، قیمت بیت کوین (BTC) به بالاترین میزان روزانه ۷۱,۰۳۱ دلار رسیده بود و در زمان نگارش این گزارش، کمی بالاتر از ۷۰,۶۰۰ دلار در نوسان است. این افزایش نزدیک به ۳ درصدی، سود ۴.۴ درصدی بیت کوین را نسبت به دلار آمریکا در طی هفته گذشته به ارمغان آورده است. حجم معاملات نیز از ۱۰ میلیارد دلار در اوایل صبح به ۲۸.۷۰ میلیارد دلار تا ظهر افزایش یافته است.

نمودار-بیت-کوین

جالب است که پریمیوم مشهور کره جنوبی هفته گذشته بالاتر بود اما اکنون کاهش یافته است. در مقایسه با میانگین جهانی ۷۰,۶۵۳ دلار در ساعت ۱:۰۵ بعدازظهر به وقت شرقی (EDT)، قیمت‌های فعلی بیت کوین (BTC) به وون کره جنوبی در آپ‌بیت (Upbit) و بیت‌هامب (Bithumb) حدود ۷۰,۹۰۳ دلار است. این ارقام نشان می‌دهد که پریمیوم در کره جنوبی کمتر از ۱ درصد، به طور دقیق ۰.۳۵۳، درصد است. وون کره جنوبی همچنان دومین ارز فیات محبوب معامله‌شده با بیت کوین پس از دلار آمریکا است و ۱.۴۲ درصد از کل معاملات بیت کوین را به خود اختصاص می‌دهد.

داده‌های سایت coinglass.com در روز گذشته نشان داد که ۴۶.۰۹ میلیون دلار در معاملات فروش کریپتو نقد شده‌اند که ۲۶.۴۳ میلیون دلار آن مربوط به پوزیشن‌های فروش بیت‌ کوین (BTC) بوده است. علاوه بر این، چندین پوزیشن خرید آلت‌ کوین نیز با نقد شدن ۱۱.۶۶ میلیون دلار مواجه شده‌اند، که مجموعاً ۳۹.۲۷ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده است. Coinglass همچنین گزارش می‌دهد که ۴۱,۰۵۳ معامله‌گر در روز گذشته نقد کرده‌اند، که بزرگترین نقد کردن مربوط به فردی است که یک معامله بیت‌ کوین به ارزش ۷۰۷,۳۲۰ دلار در صرافی اوک‌اکس (Okx) انجام داده است.

نظر شما در مورد افزایش قیمت بیت کوین در 4 ژوئن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره قیمت بیت کوین از 70,000 دلار گذشت و به بالاترین حد روزانه 71,031 دلار رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.