رابرت کیوساکی می‌گوید پیش‌بینی او از رسیدن بیت کوین به 350 هزار دلار در ماه آگوست “دروغ نیست”

_BTC-gold-silver-bull-kiyosaki
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، تأکید کرده است که پیش‌بینی او مبنی بر رسیدن قیمت بیت ‌کوین به ۳۵۰ هزار دلار در ۲۵ آگوست “دروغ نیست.” او همچنین چشم‌انداز صعودی خود برای اتریوم (Ethereum) و سولانا (Solana) را بیان کرده و اشاره کرده است که همچنان به خرید این سه ارز دیجیتال ادامه خواهد داد چون او “کاملاً مطمئن است که قیمت‌های آن‌ها به رشد ادامه خواهند داد.”

رابرت کیوساکی سرمایه‌گذاری روی بیت‌ کوین، اتریوم و سولانا را توصیه می‌کند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، روز چهارشنبه در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ایکس (X) چشم‌انداز صعودی خود را برای سه ارز دیجیتال بیان کرد. او سرمایه‌گذاری روی بیت ‌کوین (Bitcoin یا BTC)، اتریوم (Ethereum یا ETH)، و سولانا (Solana یا SOL) را توصیه می‌کند. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی در پست خود پیش‌بینی کرد که قیمت بیت ‌کوین در ماه آگوست به ۳۵۰ هزار دلار خواهد رسید و تأکید کرد که این رقم صرفاً یک پیش‌بینی است و نه یک ادعای دروغین. او تأکید کرد:

“قیمت بیت ‌کوین تا ۲۵ آگوست سال ۲۰۲۴ به ۳۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، این یک دروغ نیست.”

او توضیح داد: “این یک پیش‌بینی است. این یک گمانه‌زنی است. این یک نظر است، اما دروغ نیست. این یک طعمه برای افراد ساده‌لوح است، اما دروغ نیست چون هر پیش‌بینی درباره آینده دروغ نیست. من می‌خواهم بیت‌ کوین ۳۵۰,۰۰۰ دلاری یک واقعیت باشد و می‌خواهم این پیش‌بینی درست باشد … اما این تنها یک پیش‌بینی است.” با این وجود، او اطمینان خود را ابراز کرد که بیت ‌کوین به این هدف در سال جاری خواهد رسید: “من مطمئن هستم که قیمت بیت ‌کوین در سال ۲۰۲۴ به ۳۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید اما این تنها یک هدف، یک رویا و یک آرزو است.”

استراتژی سرمایه‌گذاری این نویسنده مشهور شامل خرید بیشتر بیت‌ کوین، اتریوم و سولانا به دلیل باور او به پتانسیل افزایش قیمت آن‌ها است. او فاش کرد:

“من همچنان بیت ‌کوین، اتریوم و سولانا بیشتری می‌خرم چون مطمئن هستم که قیمت‌های آن‌ها به رشد خود ادامه خواهند داد.”

اعتماد او تا حد زیادی تحت تأثیر آن چه که او به عنوان بی‌کفایتی رهبران ایالات متحده می‌بیند، قرار دارد. او از  جو بایدن (Joe Biden)، رئیس‌جمهور، جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری، و جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، انتقاد کرد و آن‌ها را “سه کله‌پوک” نامید.

او توضیح داد: “چرا من این‌قدر مطمئن هستم؟ آیا به دلیل اطمینان به بیت‌ کوین، اتریوم و سولانا است؟ پاسخ من ‘نه’ است. چیزی که من به آن اطمینان دارم، بی‌کفایتی رهبران ما، رئیس‌جمهور بایدن، وزیر خزانه‌داری یلن و رئیس فدرال رزرو پاول است. این سه نفر در واقعیت سه کله‌پوک هستند و من مطمئن هستم، من بسیار به بی‌کفایتی آن‌ها اطمینان دارم”، و از سرمایه‌گذاران خواست که خود را از بایدن، یلن و پاول محافظت کنند. این نویسنده مشهور در خاتمه گفت:

“طلا، نقره، بیت‌ کوین، سولانا و اتریوم بیشتری بخرید.”

این نویسنده برجسته که معمولاً بر بیت ‌کوین در کنار طلا و نقره تمرکز دارد، پیش از این نیز به اتریوم و سولانا اشاره کرده است. برای مثال، در ماه مه سال ۲۰۲۲، او در توییتی در مورد خرید بیشتر فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال به دلیل پیش‌بینی مشکلات اقتصادی جهانی و احتمالی جنگ جهانی صحبت کرد. او نوشت: “دنیا در مشکل است. بدهی ملی سر به فلک خواهد کشید. بایدن باعث تورم شده و پوتین را مقصر می‌داند. دلار در حال فروپاشی است. قبل از جنگ جهانی سوم، طلا، نقره، بیت‌ کوین، اتریوم و سولانا بیشتری بخرید.” در سپتامبر سال ۲۰۲۱، او نوشت: “قبل از بزرگ‌ترین سقوط تاریخ، طلا، نقره، بیت ‌کوین و اتریوم بخرید.”

نظر شما در مورد پیش بینی رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، مبنی بر این که قیمت بیت کوین تا سال 2024 به 350,000 دلار خواهد رسید، چیست؟ و نظر شما در مورد توصیه‌های او در مورد سرمایه‌گذاری روی اتریوم و سولانا چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی می‌گوید پیش‌بینی او از رسیدن بیت کوین به 350 هزار دلار در ماه آگوست “دروغ نیست” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.