Standard Chartered پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین قبل از انتخابات به 100 هزار دلار خواهد رسید

standard-chartered-bitcoin-trump
آنچه در این مقاله میخوانید

استاندارد چارترد (Standard Chartered) انتظار دارد در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می‌شود، قیمت بیت‌ کوین تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد و در صورتی که رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ (Donald Trump)، برنده شود، قیمت آن ممکن است به ۱۵۰,۰۰۰ دلار برسد. رئیس تحقیقات دارایی دیجیتال بانک، رویکرد دوستانه‌ تصور شده ترامپ نسبت به رمزارزها را به عنوان کلیدی برای این چشم‌انداز صعودی برای بیت ‌کوین می‌بیند. دوران ترامپ به عنوان دوره‌ای که محیط رگولاتوری حمایتی را ترویج می‌دهد دیده می‌شود، که می‌تواند بازارهای رمزارز را به میزان بیشتری تقویت کند.

پیش‌بینی قیمت ۱۵۰,۰۰۰ دلاری برای بیت‌ کوین توسط استاندارد چارترد

جف کندریک (Geoff Kendrick)، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال در استاندارد چارترد (Standard Chartered)، پیش‌بینی می‌کند که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه نوامبر، قیمت بیت‌ کوین ممکن است به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد و اگر رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ (Donald Trump)، انتخابات را ببرد، احتمالاً در پایان سال به ۱۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

کندریک با اشاره به نگرش دوستانه تصور شده ترامپ نسبت به رمزارزها به عنوان عامل کلیدی برای این چشم‌انداز صعودی، در یادداشت تحقیقاتی خود در روز پنج‌شنبه اظهار داشت:

“همچنان که به انتخابات ایالات متحده نزدیک می‌شویم، انتظار دارم قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار و سپس، در صورت پیروزی ترامپ تا پایان سال، به ۱۵۰,۰۰۰دلار برسد.”

استاندارد چارترد (Standard Chartered) در ماه مه نیز اظهار داشت که دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ (Trump)، به دلیل محیط نظارتی حمایتی‌تر، به طور کلی برای فضای رمزارزها مثبت خواهد بود.

علاوه بر این، استاندارد چارترد معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (Ethereum) را تأیید خواهد کرد. کندریک (Kendrick) در ماه مه گفت: “برای سایر کوین‌ها (مثلاً SOL, XRP)، فعالان بازارها به دنبال وضعیت نهایی ETF آن‌ها نیز خواهند بود، هرچند این مسئله احتمالاً در سال ۲۰۲۵ صادق است، نه ۲۰۲۴”.

ترامپ (Trump) که در ابتدا منتقد رمزارزها بود، به محبوبیت رو به رشد بیت‌ کوین (Bitcoin) اذعان کرده و قول داده است که با برنامه مقابله جو بایدن (Joe Biden) با رمزارزها مخالفت کند و از وضع مقررات مطلوب برای دارایی‌های دیجیتال حمایت نماید. او همچنین وعده داده است که راس اولبریخت (Ross Ulbricht) را آزاد کند. از زمان ترک کاخ سفید، ترامپ سه مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کرده است.

کریستوفر جیانکارلو (Christopher Giancarlo)، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، ترامپ را اولین رئیس‌جمهور رمزارز آمریکا می‌داند و خاطرنشان می‌کند که معاملات آتی بیت ‌کوین در دوران ریاست جمهوری او تأیید شدند. در پایان ماه مه، ترامپ به خاطر ارتکاب ۳۴ فقره جرم، مجرم شناخته شد.

آیا فکر می‌کنید قبل از انتخابات ماه نوامبر، قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید و در صورت پیروزی دونالد ترامپ به 150 هزار دلار می‌رسد؟ و آیا فکر می‌کنید ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Standard Chartered پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین قبل از انتخابات به 100 هزار دلار خواهد رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.