نوسانات سریع کارمزد بیت کوین باعث افزایش جزئی قیمت هش می‌شود

نوسانات-سریع-کارمزد-بیت-کوین-باعث-افزایش-جزئی-قیمت-هش-می‌شود
آنچه در این مقاله میخوانید

قیمت هش بیت ‌کوین، که نشان‌دهنده ارزش پیش‌بینی‌شده یک پتاهش در ثانیه (PH/s) در روز قدرت هش است، در ۸ ژوئن (19 خرداد) به ۹۵ دلار برای هر پتاهش رسید، که بالاترین سطح از زمان هاوینگ (halving) است. این افزایش از رشد هزینه‌های آنچین ناشی شده بود. با این حال، در روز بعد، هزینه‌های بیت ‌کوین به طور قابل توجهی کاهش یافت، که باعث شد قیمت هش به سطوح قبلی خود بازگردد.

استخراج‌کنندگان بیت ‌کوین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت هش به ۹۵ دلار افزایش یابد

استخراج‌کنندگان بیت ‌کوین یک دوره کوتاه از ارزش‌های به‌شدت بالاتر برای توان محاسباتی که به شبکه بیت ‌کوین ارائه می‌دهند را تجربه کردند. قیمت هش، که ارزش روزانه مورد انتظار یک پتاهش در ثانیه (PH/s) را نشان می‌دهد، در ۸ ژوئن به ۹۵ دلار رسید. با این حال، تا ساعت ۲ صبح به وقت شرقی در ۹ ژوئن (20 خرداد)، قیمت هش به ۶۲ دلار برای هر پتاهش کاهش یافت. پیش از این، در ۷ ژوئن درباره افزایش هزینه‌ها گزارش شده بود، و یک تحلیلگر افزایش را به ادغام چندین انتقال توسط صرافی رمزارز Okx نسبت داد.

نوسانات-قیمت-هش

در آن روز، هزینه‌ها به ۳۰ دلار برای هر تراکنش افزایش یافت. Bitinfocharts.com نشان می‌دهد که هزینه متوسط تراکنش در ۷ ژوئن (18 خرداد) به اندازه ۸۳.۷۴ دلار برای هر انتقال بالا رفته است. روز بعد در ۸ ژوئن، نرخ هزینه متوسط برای هر تراکنش ۲۱.۱۷ دلار بود. در تاریخ ۹ ژوئن (20 خرداد)، ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت شرقی، mempool.space نشان می‌دهد که هزینه‌ها حدود ۴۶ ساتوشی برای هر بایت مجازی (sat/vB) است که معادل ۴.۴۷ دلار برای یک تراکنش با اولویت بالا است. در همان زمان، ۳۲۴,۱۳۲ تراکنش تایید نشده در انتظار تایید هستند.

همان طور که افزایش و کاهش شدید قیمت هش نشان می‌دهد، چشم‌انداز اقتصادی بیت ‌کوین همچنان به اندازه همیشه نوسان‌پذیر است، که به طور نزدیکی به ارزش کلی بیت کوین و هزینه‌های تراکنش که می‌توانند در عرض چند ساعت به شدت تغییر کنند، بستگی دارد. از نظر ماینرها، این نوسانات هم فرصت و هم ریسک را نشان می‌دهند. با نگاهی به آینده، ذینفعان استخراج در اکوسیستم بیت‌ کوین باید با احتیاط و با نگاهی به فرصت‌ها، و با توازن بین پتانسیل برای سودهای سریع در برابر ریسک افت‌های ناگهانی این جریانات سریع را ناوبری کنند.

نظر شما در مورد افزایش قیمت هش به 95 دلار و سپس کاهش مجدد به 62 دلار در هر پتاهاش چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره نوسانات سریع کارمزد بیت کوین باعث افزایش جزئی قیمت هش می‌شود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.