فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را تغییر نخواهد داد

تعدیل اشتغال ایالات متحده همراه با رشد دستمزدها
آنچه در این مقاله میخوانید

انتظار می‌رود فدرال رزرو در پایان مذاکرات دو روزه خود در روز چهارشنبه، نرخ بهره را ثابت نگه دارد، اما اقتصاددانان به دقت به دنبال هر گونه سرنخ در مورد زمان اولین کاهش نرخ در چهار سال آینده خواهند بود.

اقتصاددانان عموماً موافق هستند که گزارش قوی شغلی ماه می که در روز جمعه منتشر شد، به نظر می‌رسد درها را بر روی هرگونه کاهش نرخ در نشست جولای بسته است.

فدرال رزرو از ژوئیه گذشته نرخ بهره خود را بین 5.25 تا 5.5 درصد نگه داشته است. انتظار می‌رود پاول به این پیام پایبند باشد که این نرخ به اندازه کافی فشار نزولی بر تورم وارد می‌کند تا تقاضا را کاهش دهد.

این بدان معناست که اولین کاهش نرخ ممکن است در یکی از سه جلسه آخر سال FOMC سپتامبر، نوامبر یا دسامبر یا سال 2025 اتفاق بیفتد.

تحلیلگران به دنبال سرنخ هایی در بیانیه سیاست‌های بانک مرکزی و پیش‌بینی‌های به روز اقتصادی منتشر شده خواهند بود.

علاوه بر این عدم اطمینان، دولت اطلاعات تورم قیمت مصرف‌کننده در ماه می را منتشر خواهد کرد. اقتصاددانانی که در نظرسنجی وال استریت ژورنال شرکت کردند انتظار داشتند که تورم کاهش یابد. این می تواند چشم انداز فدرال رزرو را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه خود را درباره فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را تغییر نخواهد داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.