رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، بیت کوین را ساده‌ترین راه برای میلیونر شدن می‌داند

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، بیت کوین را ساده‌ترین راه برای میلیونر شدن می‌داند
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول»، اظهار داشته است که بیت کوین آسان‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است چون این رمزارز «کار سخت را انجام می‌دهد.» او این موضوع را با کارآفرینی مقایسه کرد که نیازمند هوش، تعهد و شانس قابل توجهی است. او تأکید کرد که “به همین دلیل است که من بیت کوین را دوست دارم”.

رابرت کیوساکی می‌گوید بیت کوین آسان‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، روز دوشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی X  این پیام را به اشتراک‌ گذاشت که معتقد است بیت ‌کوین آسان‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است. کیوساکی نوشته است:

“بیت ‌کوین آسان‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است… من بیت‌ کوین را ذخیره می‌کنم چون بیت‌ کوین کار سخت را برای من انجام می‌دهد. به همین دلیل است که من بیت ‌کوین را دوست دارم.”

او سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین را با کارآفرینی مقایسه کرد که به گفته او برای رسیدن به وضعیت میلیونر بودن نیازمند هوش، تعهد و شانس قابل توجهی است. این نویسنده معروف اظهار داشت: “کسب میلیون‌ها دلار به عنوان یک کارآفرین سخت است. من می‌دانم. برای تبدیل شدن به یک میلیونر با شروع کسب‌وکار خودتان باید واقعاً باهوش، متعهد و خوش‌شانس باشید.”

کیوساکی مدت‌هاست که در مورد بیت‌ کوین خوش‌بین است و سرمایه‌گذاری روی این رمزارز را همراه با دارایی‌های مورد علاقه‌اش — طلا و نقره — توصیه می‌کند. او طلا و نقره را «پول خدا» و بیت ‌کوین را «پول مردم» می‌داند.

هفته گذشته، او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت ‌کوین (BTC) در ماه آگوست به ۳۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. او توضیح داد: “این یک پیش‌بینی است. این یک گمانه‌زنی است. این یک نظر است، اما دروغ نیست. این طعمه‌ای برای ساده‌لوحان است، اما دروغ نیست چون هر پیش‌بینی در مورد آینده دروغ نیست. من می‌خواهم بیت‌ کوین ۳۵۰,۰۰۰ دلاری یک واقعیت باشد، و می‌خواهم این حقیقت باشد… اما این فقط یک پیش‌بینی است”. در ماه می، این نویسنده مشهور به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که قبل از این که قیمت آن منفجر شود، بیت کوین بخرند. او معتقد است که اقتصاد آمریکا در یک رکود قرار دارد و سقوط بازار آغاز شده است، که به نظر او شدید خواهد بود.

آیا با رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، موافق هستید که بیت کوین ساده ترین راه برای میلیونر شدن است؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، بیت کوین را ساده‌ترین راه برای میلیونر شدن می‌داند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.