بزرگترین بانک برزیل امکان معاملات رمز ارزها را برای همه کاربران فراهم می‌کند

بزرگترین بانک برزیل امکان معاملات رمز ارزها را برای همه کاربران فراهم می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

ایتائو یونیبانکو (Itau Unibanco)، بزرگترین بانک برزیل و کل آمریکای لاتین، از در دسترس بودن خدمات معاملات رمزارز برای تمام کاربران خود خبر داده است. از طریق ایون (Ion)، پلتفرم سرمایه‌گذاری داخلی بانک، مشتریان قادر به خرید بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هستند، قابلیتی که پیش‌تر تنها برای کاربران منتخب در دسترس بود.

ایتائو یونیبانکو، غول بانکداری برزیل، خدمات معاملات رمزارز را به تمام مشتریان خود ارائه می‌دهد

بانک‌ها در حال درک پتانسیل ارائه فرصت‌های رمزارز و خدمات مالی سنتی هستند. ایتائو یونیبانکو (Itau Unibanco)، بزرگترین بانک در برزیل و آمریکای لاتین با بیش از ۶۰ میلیون مشتری و نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ کارمند، اعلام کرده است که خدمات معاملات رمزارز به طور عمومی برای مشتریانش در دسترس است.

در حالی که این قابلیت در ماه دسامبر راه‌اندازی شد، عملکرد آن فقط برای مصرف‌کنندگان منتخب در دسترس بود و به تدریج برای کاربران بیشتری گسترش یافت. ابتدا، ایتائو می‌بایست سطح پذیرش این دارایی‌ها را به عنوان بخشی از پلتفرم Ion، اپلیکیشن سرمایه‌گذاری بانک، ارزیابی می‌کرد. بر اساس گفته‌های گوتو آنتونس (Guto Antunes)، رئیس دارایی‌های دیجیتال ایتائو، پذیرش بالا بود، چون مشتریان به راه‌حل نگهداری رمزارز ایتائو اعتماد داشتند.

آنتونس توضیح داد که بانک راه‌حل نگهداری خود را توسعه داده است، که بر اساس آن، هر مشتری کیف پول دیجیتالی با دارایی‌های جداگانه دارد. آنتونس اظهار داشت:

“ما سهم و شراکتی با Liqi داریم، اما در زمینه نگهداری چیزی نداریم. کل راه‌حل نگهداری، از زمانی که طراحی شد، با ساختار و وظیفه امانی درون ایتائو انجام شده است.”

این پلتفرم فقط دارایی‌های دیجیتال موجود شامل بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به مشتریان ارائه خواهد داد، اگرچه در حال حاضر آن‌ها در حال بررسی گنجاندن رمزارزهای جدید هستند. با این حال، به عنوان یک نهاد بانکی رگوله‌شده، ایتائو همچنان منتظر است تا بانک مرکزی برزیل مقررات مربوط به برخورد با استیبل‌کوین‌ها برای گنجاندن آن‌ها در پلتفرم Ion خود را صادر کند. آنتونس تأکید کرد: “ما با بانک مرکزی در توسعه مقررات هم‌راستا هستیم، و می‌خواهیم به شیوه‌ای صحیح رشد کنیم”.

پیش از این، در جولای سال ۲۰۲۲، بانک خدمات توکن‌سازی را راه‌اندازی کرد و برای این منظور واحد دارایی‌های دیجیتال را ایجاد نمود. این واحد به عنوان ارائه‌دهنده خدمات برای شرکت‌هایی که مایل به قرار دادن دارایی‌های خود بر روی بلاک ‌چین و به بازارهای مالی گسترده‌تر هستند، عمل خواهد کرد.

نظر شما در مورد گسترش خدمات تجارت ارزهای دیجیتال Itau Unibanco چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بزرگترین بانک برزیل امکان معاملات رمز ارزها را برای همه کاربران فراهم می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.