ICBC، بزرگترین بانک جهان، بیت کوین را طلای دیجیتال و اتریوم را نفت دیجیتال می‌نامد

ICBC، بزرگترین بانک جهان، بیت کوین را طلای دیجیتال و اتریوم را نفت دیجیتال می‌نامد
آنچه در این مقاله میخوانید

بانک صنعتی و تجاری چین (ICBC)، بزرگترین بانک جهان از نظر دارایی‌های کل، اخیراً در گزارشی، بیت‌ کوین را با طلای دیجیتال مقایسه کرد و اتریوم را به عنوان نفت دیجیتال نامید. این بانک بر نقش‌ این رمزارزها در اقتصاد دیجیتال و سهم آن‌ها در پیشرفت‌های فناوری تأکید کرد.

ICBC بیت ‌کوین را به عنوان طلای دیجیتال و اتریوم را به عنوان نفت دیجیتال می‌بیند

در گزارش تحقیقات سهامی که در تاریخ ۶ ژوئن (17 خرداد) منتشر شد، بانک صنعتی و تجاری چین (ICBC)، بزرگترین بانک جهان با ۶.۶ تریلیون دلار دارایی کل تا ماه مارس، بیت ‌کوین را با طلای دیجیتال مقایسه کرد و اتریوم را «نفت دیجیتال» نامید. این گزارش، تحلیلی عمیق از اقتصاد کلان اکوسیستم دارایی دیجیتال ارائه می‌دهد. تحلیلگران بانک در این گزارش توضیح دادند:

“بیت‌ کوین از طریق اجماع ریاضی، کمبود مشابه با طلا را حفظ می‌کند، در حالی که مشکلات آن مانند دشواری در تقسیم، سختی در شناسایی اصالت و نامناسب بودن برای حمل را حل می‌کند.”

تحلیلگران ICBC اظهار داشتند که “ویژگی‌های پولی بیت ‌کوین به تدریج در حال ضعیف شدن است، در حالی که ویژگی‌های دارایی آن به طور مداوم در حال تقویت است.”

این گزارش به اتریوم به عنوان «نفت دیجیتال» اشاره می‌کند و بر نقش کلیدی آن در اقتصاد دیجیتال تأکید می‌ورزد. تحلیلگران توضیح دادند:

“اتریوم به طور مداوم در حال ارتقاء فناوری خود از نظر امنیت، قابلیت مقیاس‌پذیری، و پایداری است، و قدرت فنی را برای آینده دیجیتال فراهم می‌آورد.”

این گزارش خاطرنشان می‌کند: “علاوه بر این، معرفی و توسعه استیبل کوین‌ها پلی برای بازار ارز دیجیتال فراهم می‌آورد تا به دنیای واقعی متصل شود.” تحلیلگران در ادامه توضیح دادند که اتریوم از طریق زبان برنامه‌نویسی خود (Solidity) و ماشین مجازی (EVM)، کامل بودن تورینگ (Turing) را معرفی کرده است. این نوآوری امکان ساخت قراردادهای هوشمند و برنامه‌های پیچیده را فراهم می‌کند که برای امور مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT‌ها) حیاتی است. آنها افزودند که پیشرفت‌های فناورانه اتریوم آن را به بازیگری کلیدی در زیرساخت دیجیتال آینده تبدیل می‌کند و در پیشبرد پیشرفت‌ها در امنیت، قابلیت مقیاس‌پذیری و پایداری نقش دارد.

نظر شما در مورد ICBC، بزرگترین بانک جهان از نظر کل دارایی‌ها، که بیت کوین را با “طلای دیجیتال” مقایسه می‌کند و از اتریوم به عنوان “نفت دیجیتال” یاد می‌کند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ICBC، بزرگترین بانک جهان، بیت کوین را طلای دیجیتال و اتریوم را نفت دیجیتال می‌نامد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.