تحلیل بیت‌وایز: تلفیق هوش مصنوعی و رمزارزها اقتصاد جهانی را 20 تریلیون دلار افزایش می‌دهد

تحلیل بیت‌وایز: هوش مصنوعی و کریپتو فیوژن اقتصاد جهانی را 20 تریلیون دلار افزایش داد
آنچه در این مقاله میخوانید

خوان لئون (Juan Leon)، تحلیل‌گر ارشد تحقیقات رمزارز در بیت‌وایز (Bitwise)، پیش‌بینی می‌کند که تلفیق هوش مصنوعی (AI) و رمزارز تأثیر تحول‌آفرینی بر اقتصاد جهانی داشته باشد و احتمالا تا سال ۲۰۳۰ بیست تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی (GDP) جهانی اضافه می‌کند.

هوش مصنوعی و رمزارز — هم‌افزایی تریلیون دلاری

پیش‌بینی جسورانه لئون در کنفرانس اخیر Consensus در آستین (Austin)، شهری در تگزاس، مورد تاکید قرار گرفت که به هم‌افزایی رو به رشد بین این دو بخش توجه داشت. طبق آخرین اطلاعات بیت‌وایز، همکاری بین استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین (BTC) و شرکت‌های هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای حیاتی می‌شود.

به عنوان مثال، پس از اقدام راهبردی توسط ارائه‌دهنده ابر هوش مصنوعی Coreweave که پیشنهاد خرید استخراج‌کننده بیت ‌کوین Core Scientific را به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار داشت، زمینه برای همکاری‌های قوی فراهم شده است. لئون تاکید می‌کند که چگونه این شراکت‌ها نه تنها از منابع فناوری مشترک بهره می‌برند بلکه رشد متقابل را نیز به دنبال دارند—که با قرارداد قابل توجه ۳.۵ میلیارد دلاری Core Scientific برای میزبانی خدمات هوش مصنوعی در طی ۱۲ سال آینده نشان داده شده است.

لئون همچنین پتانسیل بلندمدت ادغام رمزارز و هوش مصنوعی را برای بهبود اعتبارسنجی اطلاعات و کارایی عملیاتی بررسی می‌کند. با استفاده از ویژگی‌های بومی بلاک ‌چین از جمله امنیت و شفافیت، استارت‌آپ‌هایی مانند اتستیو (Attestiv) در راه‌های نوآورانه برای تضمین اصالت رسانه‌های دیجیتال پیشگام هستند، که می‌تواند به طور قابل توجهی اطلاعات نادرست تولید شده توسط هوش مصنوعی را کاهش دهد.

بیت‌وایز این توسعه‌ها را به گونه‌ای پیش‌بینی می‌کند که به طور بنیادین تعاملات در عرصه دیجیتال را دگرگون سازد، و دوران جدیدی از اعتماد و کارایی افزایش یافته را ترویج می‌دهد. کارشناس بیت‌وایز در پایان می‌گوید:

“توسعه‌هایی مانند این‌ها مرا به این باور می‌رسانند که ادغام هوش مصنوعی و رمزارز به نفع هر دو بخش خواهد بود، و نحوه نوآوری و تعامل ما با جهان را دگرگون می‌سازد.”

نظر شما در مورد تحقیقات Bitwise در مورد هوش مصنوعی و رمزارزها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل بیت‌وایز: تلفیق هوش مصنوعی و رمزارزها اقتصاد جهانی را 20 تریلیون دلار افزایش می‌دهد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.