رابرت کیوساکی از شنیدن «بهانه‌های غیرموجه» برای اجتناب از خرید بیت‌ کوین ناامید شده است

رابرت کیوساکی از شنیدن «بهانه‌های غیرموجه» برای اجتناب از خرید بیت‌ کوین ناامید شده است
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر ثروتمند، پدر فقیر»، به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که با وجود قیمت بالای بیت کوین، این ارز دیجیتال را خریداری کنند. او گفت: “من از تشویق مردم برای خرید بیت کوین ناامید شده‌ام. بهانه‌های غیرموجه زیادی از آنها می‌شنوم.» او تاکید کرد که اگرچه قیمت فعلی بالا است، اما به اندازه قیمتی که در آینده خواهد بود، بالا نیست.

بهانه‌های غیرموجه زیادی می‌شنوم

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر ثروتمند، پدر بی پول»، از بهانه‌هایی که هنگام تشویق مردم به خرید بیت کوین می‌شنود، ابراز ناراحتی کرده است. او تاکید کرد که گرچه قیمت فعلی بیت کوین بالاست، اما به اندازه‌ای که در آینده خواهد رسید، بالا نیست. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز جمعه در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت:

“از تشویق مردم برای خرید بیت کوین ناامید می‌شوم. بهانه‌های غیرموجه زیادی می‌شنوم… شایع‌ترین بهانه… ‘بیت کوین خیلی گران است.’ و قیمت آن بالاست… اما نه به اندازه‌ای که قرار است بالا برود.”

این نویسنده معروف مدت‌هاست که به مردم توصیه می‌کند در کنار طلا و نقره، بیت کوین را نیز خریداری کنند و طلا و نقره را «پول خداوند» و بیت کوین را «پول مردم» می‌داند.

کیوساکی روز جمعه اضافه کرد: “من فقط درس سرمایه‌گذاری پدر ثروتمندم را تکرار می‌کنم… ‘سود شما زمانی حاصل می‌شود که خرید می‌کنید… نه زمانی که می‌فروشید.'”

او تأکید کرد:

“همه‌ ما آرزو می‌کنیم که وقتی قیمت بیت کوین ۱۰ دلار بود، آن را خریده بودیم… اما آن روزها دیگر گذشته است. بازنده نباشید، کمی بخرید، هر چقدر که توانایی خرید دارید و به خرید ادامه دهید.”

این هفته، کیوساکی اظهار داشت که بیت کوین ساده‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است. او گفت: “من بیت کوین را ذخیره می‌کنم چون بیت کوین کار سخت را برای من انجام می‌دهد.” این نویسنده معروف اخیرا پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین در ماه آگوست به ۳۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. او توضیح داد: “این یک پیش‌بینی است. این یک گمانه‌زنی است. این یک نظر است، اما دروغ نیست. این یک تله برای ساده‌لوحان است، اما دروغ نیست چون هر پیش‌بینی درباره آینده دروغ نیست. من می‌خواهم بیت کوین ۳۵۰,۰۰۰ دلاری یک واقعیت باشد و می‌خواهم این حقیقت باشد… اما این فقط یک پیش‌بینی است.” در ماه می، او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که قبل از این که قیمت آن منفجر شود، بیت کوین را خریداری کنند. او معتقد است که اقتصاد ایالات متحده در رکود است و یک بحران بازار شدید آغاز شده است.

نظر شما در مورد پیش‌بینی قیمت بیت ‌کوین رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، و ناامیدی او از این که مردم برای نخریدن بیت‌کوین «بهانه‌های غیرموجه» می‌آورند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی از شنیدن «بهانه‌های غیرموجه» برای اجتناب از خرید بیت‌ کوین ناامید شده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.