تحلیلگر بلومبرگ اکنون انتظار دارد که ETF های اسپات اتریوم در 2 جولای راه‌اندازی شوند

spot-ether-etf-balchunas
آنچه در این مقاله میخوانید

تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ پیش‌بینی خود را در مورد صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله اسپات اتریوم به‌روز کرده است. او گفت: “ما تاریخ برآورد شده خود برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم را به دوم جولای تغییر داده‌ایم.” این بازنگری پس از نظرات کم‌اهمیت کارکنان کمیسیون بورس و اورلق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد پرونده‌های S-1 صادرکنندگان صورت گرفته است. این تحلیلگر بر این باور است که شانس مناسبی وجود دارد که این کمیسیون هفته آینده این پرونده‌ها را تأیید کند و قصد دارد آن‌ها را پیش از تعطیلات آخر هفته نهایی کند.

تاریخ راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم تجدید شد

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، پیش‌بینی خود را در مورد زمان راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات  اتریوم به‌روز کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ماه گذشته فرم‌های 19b-4 برای 8 ETF اتریوم در بازار نقدی را تایید کرد. با این حال، این نهاد هنوز باید فرم‌های S-1 (اعلامیه ثبت) را تایید کند تا بتوان ETF‌های اسپات اتریوم را راه‌اندازی کرد.

بالچوناس روز جمعه در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت که بلومبرگ تاریخ انتظاری برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم را به دوم جولای تغییر داده است، چون کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز جمعه نظرات خود را در مورد فرم‌های S-1 به صادرکنندگان ارسال کرده‌اند و این نظرات «بسیار سطحی» بوده‌اند. او نوشت:

“ما تاریخ برآوردی خود برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم را به دوم جولای تغییر می‌دهیم، چون شنیده‌ام که کارکنان امروز نظرات خود را در مورد S-1‌ها ارسال کرده‌اند و آن‌ها بسیار سطحی هستند، چیز مهمی نیست، خواسته‌اند که آن‌ها را ظرف یک هفته بازگردانند.”

تحلیلگر بلومبرگ معتقد است که «شانس خوبی» وجود دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال کار بر روی اعلام فرم‌های S-1 به عنوان موثر در هفته آینده باشد و قبل از تعطیلات آخر هفته این کار انجام خواهد شد. با این حال، او هشدار داد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما تأکید کرد که “این بهترین حدس ما تا به این لحظه است.”

بالچوناس در یک پست پیگیری توضیح داد که “پیش‌بینی قبلی من چهارم جولای بود”، و خاطرنشان کرد که این پیش‌بینی تجدیدنظر شده تغییر بزرگی نیست. او اظهار داشت: “ما احساس می‌کردیم که ممکن است مدت بیشتری طول بکشد، پس این خبر نسبتاً خوبی است” و افزود که پس از تایید فرم‌های S-1، ETF‌ها «معمولاً» روز بعد احیا می‌شوند.

فکر می‌کنید ETF های اسپات اتریوم ایالات متحده چه زمانی فعال می‌شوند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیلگر بلومبرگ اکنون انتظار دارد که ETF های اسپات اتریوم در 2 جولای راه‌اندازی شوند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.