هارکر از فدرال رزرو: یک کاهش نرخ بهره در سال جاری مورد تایید من است

هارکر از فدرال رزرو: یک کاهش نرخ بهره در سال جاری مورد تایید من است
آنچه در این مقاله میخوانید

پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، روز دوشنبه گفت، در صورتی که پیش‌بینی اقتصادی او عملی شود، فدرال رزرو ایالات متحده می‌تواند یک بار در سال جاری نرخ بهره خود را کاهش دهد.

هارکر در اظهارات آماده شده به رویدادی که توسط بانک مرکزی منطقه‌ای در فیلادلفیا برگزار شد، پس از بیان دیدگاه خود مبنی بر اینکه کاهش نرخ را می‌بیند، گفت: اگر همه چیز مطابق پیش‌بینی‌ها باشد، فکر می‌کنم یک کاهش نرخ تا پایان سال مناسب باشد.

بانک مرکزی ایالات متحده در نشست سیاست خود در هفته گذشته، نرخ بهره را در محدوده 5.25-5.50 درصد بدون تغییر نگه داشت، زیرا به دنبال فشار بر اقتصاد برای کاهش تورم به نرخ هدف 2 درصدی فدرال رزرو است. نرخ تورم بر اساس معیار ترجیحی فدرال رزرو در ماه آوریل با نرخ سالانه 2.7 درصد بود.

هارکر گفت در حالی که خواندن شاخص قیمت مصرف‌کننده در هفته گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفت، پیشرفت تورم تا کنون در سال جاری اندک بوده است و او باید داده‌های بیشتری را در ماه‌های آینده تجزیه و تحلیل کند تا با توجه به نابسامانی کلی تصمیم بگیرد.

هارکر افزود، نرخ سیاست فدرال رزرو باید در حال حاضر بدون تغییر باقی بماند تا خطرات صعودی را نیز کاهش دهد، مانند سرسختی بلندمدت بالقوه افزایش تورم سرپناه و نرخ بالای تورم مداوم در بخش خدمات، به ویژه بیمه خودرو و تعمیرات.

با این وجود، هارکر تغییر دیدگاه خود در مورد نرخ‌ها را رد نکرد زیرا داده‌های اقتصادی بیشتری تجزیه می‌شوند. او گفت: من دو کاهش یا هیچ یک را برای امسال کاملاً ممکن می‌بینم، اگر داده‌ها به هر نحوی شکسته شوند. ما به داده‌ها وابسته می‌مانیم.

در آخرین جلسه سیاست‌گذاری، پیش‌بینی میانه 19 سیاست‌گذار فدرال رزرو کاهش تک نرخ بهره در سال جاری بود در حالی که بازارهای مالی در حال حاضر انتظار دو کاهش نرخ را تا پایان سال دارند.

دیدگاه خود را درباره هارکر از فدرال رزرو: یک کاهش نرخ بهره در سال جاری مورد تایید من است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.