صرافی‌های کره‌ای بیش از 600 دارایی مجازی فهرست شده را مجددا ارزیابی می‌کنند

صرافی‌های کره‌ای بیش از 600 دارایی مجازی فهرست شده را مجددا ارزیابی می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

صرافی‌های رمز ارز کره جنوبی قرار است بیش از ۶۰۰ دارایی دیجیتال را مجدداً ارزیابی کنند، و دارایی‌هایی که در این فرآیند موفق به کسب امتیاز لازم نشوند، در نهایت از فهرست خارج خواهند شد. پس از اتمام این فرآیند، صرافی‌های رمز ارز ملزم به انجام بررسی‌های نگهداری به صورت فصلی خواهند بود. اعتبار صادرکنندگان و ابزارهای حفاظت از کاربران از جمله عواملی هستند که در مورد دارایی‌های مجازی بررسی خواهند شد.

اجرای قانون حفاظت از کاربران دارایی‌های مجازی

گزارش‌ها حاکی از آن است که صرافی‌های رمز ارز کره جنوبی قصد دارند حدود ۶۰۰ دارایی دیجیتال فهرست‌شده را مجدداً ارزیابی کنند. دارایی‌هایی که نتوانند استانداردهای مورد نیاز را برآورده کنند، قبل از خارج شدن از فهرست، به آنها هشدار معاملاتی داده خواهد شد. این فرآیند ارزیابی مجدد با هدف اطمینان از این که دارایی‌های مجازی فهرست‌شده در ۲۹ صرافی رمز ارز کره جنوبی، مطابق با قانون حفاظت از کاربران دارایی‌های مجازی است، انجام می‌شود. قرار است این قانون در تاریخ ۱۹ جولای (29 تیر ۱۴۰۳) اجرایی شود.

طبق گزارش محلی، اجرای این قانون باعث خواهد شد که مقامات کره‌ای رسماً بهترین شیوه‌هایی را که صرافی‌های رمز ارز فعال در کشور باید دنبال کنند، معرفی نمایند. در این گزارش به نقل از یک مقام ناشناس آمده است که برنامه‌هایی برای بررسی منظم دارایی‌های دیجیتال فهرست‌شده وجود دارد.

این مقام ناشناس گفته است:

“ما به صرافی‌های دارایی مجازی اجازه خواهیم داد تا بررسی کنند که آیا حمایت معاملاتی برای آیتم‌های دارایی مجازی که شش ماه است معامله می‌شوند، باید حفظ شود یا خیر. پس از آن، بررسی‌های نگهداری هر سه ماه یکبار انجام خواهد شد.”

روش‌های ارزیابی مجدد جایگزین برای دارایی‌های مجازی غیرمتمرکز

این مقام همچنین بر برنامه کره جنوبی برای توقف موقت پشتیبانی معاملاتی از دارایی‌های مجازی که استانداردهای لازم را ندارند، تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، عوامل تعیین شده برای بررسی شامل وضعیت صادرکننده، ابزارهای حفاظت از کاربر، امنیت و رعایت قوانین مربوطه هستند. صرافی‌های کریپتو همچنین توزیع دارایی‌های مجازی، تضاد منافع احتمالی و امنیت بلاک چین‌های مربوطه دارایی‌ها را ارزیابی خواهند کرد.

با این حال، برای دارایی‌های مجازی بدون نهاد صادرکننده متمرکز، مانند بیت کوین، یا دارایی‌های صادر شده توسط یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO)، یک روش ارزیابی مجدد جایگزین اعمال خواهد شد.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره صرافی‌های کره‌ای بیش از 600 دارایی مجازی فهرست شده را مجددا ارزیابی می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.