در میان افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها، قیمت طلا به بالای 2,350 دلار رسید

در میان افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها، قیمت طلا به بالای 2,350 دلار رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

طلا

XAUUSD_2024-06-20

با وجود افزایش ارزش دلار و افزایش بازده اوراق قرضه خزانه‌داری، بازارهای طلا رونق خود را به دست آورده‌اند. در میان افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، تقاضا برای فلزات گرانبها بالا است.

در صورت ماندن قیمت طلا بالاتر از سطح ۲,۳۵۰ دلار، به سمت سطح مقاومت در ۲,۳۹۰ – ۲,۴۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.

نقره

XAGUSD_2024-06-20

قیمت نقره با کاهش نسبت طلا/ نقره به سطح ۷۶.۵۰ افزایش یافت. اگر نسبت طلا/ نقره به پایین‌تر از سطح حمایت در ۷۵.۷۵ کاهش یابد، بازارهای نقره حرکت صعودی بیشتری به دست خواهند آورد.

از نظر تکنیکال، افزایش قیمت به بالاتر از سطح مقاومت در ۳۰.۹۰ – ۳۱.۲۰ دلار، راه را برای آزمون سطح مقاومت بعدی در ۳۲.۲۵ – ۳۲.۵۰ دلار باز خواهد کرد.

پلاتین

XPTUSD_2024-06-20

در حالی که بازارهای فلزات گرانبها به طور گسترده در حال افزایش قیمت هستند، پلاتین همچنان تلاش می‌کند تا قیمت آن بالاتر از سطح مقاومت در محدوده ۹۷۵ – ۹۸۵ دلار مستقر شود.

اگر قیمت پلاتین بالاتر از ۹۸۵ دلار مستقر شود، به سمت سطح مقاومت بعدی حرکت خواهد کرد که در محدوده ۱۰۱۰ – ۱۰۲۰ دلار قرار دارد.

دیدگاه خود را درباره در میان افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها، قیمت طلا به بالای 2,350 دلار رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.