تحلیلگران می‌گویند که بازارهای «خسته کننده» رمزارزها ممکن است زمینه را برای افزایش قیمت نهایی فراهم کنند

تحلیلگران می‌گویند که بازارهای «خسته کننده» رمزارزها ممکن است زمینه را برای افزایش قیمت نهایی فراهم کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

در یک هفته و نیم گذشته، بازارهای رمزارزها روند نزولی نشان داده‌اند که نشان‌دهنده آغاز رکود تابستانی است. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین و اقتصاد گسترده‌تر رمزارزها ممکن است چند هفته‌ بدون رویداد مهم را پیش رو داشته باشند. ویلی وو (Willy Woo) ، تحلیلگر زنجیره‌ای، بر این باور است که پیش از آن که پرایس اکشن بیت کوین به اندازه کافی خسته‌کننده شود، ممکن است یک تا چهار هفته دیگر بازار آرامی وجود داشته باشد.”

تابستان خسته‌کننده – تحلیلگر رکود فعلی بیت کوین را به رفتار پس از هاوینگ مرتبط می‌کند

بازارهای رمزارز و قیمت‌های بیت کوین (BTC) اخیراً در حال کاهش بوده‌اند. هفته گذشته، شرکت QCP Capital این روند نزولی را به «عدم جریان خبری» و رکود بازار نسبت داد. این شرکت رمزارزی بعداً خاطرنشان کرد که این فعالیت آرام ممکن است ادامه یابد، اما آن‌ها انتظار دارند که با آغاز انتخابات آمریکا شاهد آتش‌بازی‌های قابل توجهی باشند.

QCP Capital تنها شرکتی نیست که انتظار دارد پرایس اکشن بیت کوین آرام باشد. ویلی وو (Willy Woo) ، تحلیلگر زنجیره‌ای، این روند را در تاریخ ۱۳ ژوئن (24 خرداد) پیش‌بینی کرد. او افزود: “تا زمانی که گمانه‌زنی‌های بیشتری در آینده حذف شوند، [بیت کوین]  چیزهای خوبی به دست نخواهد آورد. اگر می‌خواهید که خسته‌کننده باشد، بیشتر شرط ببندید.” به عبارت دیگر، پرایس اکشن بیت کوین به اندازه‌ای خسته‌کننده خواهد شد، کازینوی معاملاتی از بین خواهد رفت، سپس قیمت افزایش خواهد یافت.”

9 روز پس از اظهارات اولیه خود، وو مجدداً درباره رکود بازار در شبکه اجتماعی X (که پیش از این توییتر نام داشت) صحبت کرد و گفت: “با نگاهی به این مدل… قبل از این که پرایس اکشن بیت کوین به اندازه کافی خسته‌کننده شود، ممکن است یک تا چهار هفته دیگر بازار آرامی وجود داشته باشد.” او افزود: “نمودار: شدت بازی‌های قمار توسط معامله‌گران.” وو تنها کسی نیست که معتقد است رکود بازارهای بیت کوین را فرا گرفته است. این هفته، جله (Jelle)، سرمایه‌گذار بلندمدت رمزارز و سهام، در این مورد اظهار نظر کرد.

جله توضیح داد: “بیت کوین هنوز در حال آزمایش سرازیری مثلث صعودی است. باید در اینجا نگه داشته شود، وگرنه به نظر می‌رسد که تابستانی خسته‌کننده خواهیم داشت. اگر بازگشتی رخ دهد، هدف‌ها ۷۲,۰۰۰ و ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهند بود.” دو روز قبل، حساب X تحلیلگر با ۸۷,۰۰۰ دنبال‌کننده به‌روزرسانی شد:

“ماه‌ها پرایس اکشن ناچیز — خسته‌کننده‌ترین مرحله بازار گاوی. مبناها برای پایه بعدی بالاتر در حال آماده‌سازی هستند.”

کوینتن فرانسوا (Quinten Francois)، سرمایه‌گذار و مشاور رمزارز، خاطرنشان کرد که رفتار فعلی بازار با فعالیت‌های پس از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همخوانی دارد. او گفت: “پس از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰، این رمز ارز به مدت ۱۵۰ روز در محدوده قیمتی خسته‌کننده بین ۹,۰۰۰ تا ۱۱,۰۰۰ دلار نوسان داشت.” فرانسوا اظهار داشت: “ما اکنون ۶۰ روز پس از هاوینگ هستیم و مردم از پرایس اکشن بسیار ناراحت هستند. هر چرخه تکرار می‌شود.”

نظر شما در مورد کارشناسانی که معتقدند تابستان خسته کننده رمزارزها شکل گرفته است، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیلگران می‌گویند که بازارهای «خسته کننده» رمزارزها ممکن است زمینه را برای افزایش قیمت نهایی فراهم کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.