گزارش روزانه بازار فارکس، 24 ژوئن 2024

گزارش روزانه بازار فارکس، 24 ژوئن 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

آن چه در گزارش امروز بازار فارکس می‌خوانید:

  • ارزش سهام آسیایی رو به کاهش است، ترامپ کاندیدای معاونت خود را انتخاب کرده و اسرائیل به زودی به عملیات بزرگ غزه پایان خواهد داد.
  • علیرغم هشدارهای شفاهی کاندا (Kanda)، معاون وزیر دارایی، ین تحت فشار است.
  • نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که با کاهش محبوبیت ماکرون (Macron)، لوپن (Le Pen) پیشتاز است، اما انتظار نمی‌رود که اکثریت را به دست آورد.

اخبار بازار

  • ارزش شاخص‌های آسیایی به طور کلی کاهش یافتند، در حالی که نیکی (Nikkei) ژاپن یک نقطه درخشان نادر در 0.5+ درصد بود، در حالی که قراردادهای آتی اروپا و ایالات متحده روند متفاوتی را نسبت به هم طی کردند. دونالد ترامپ (Donald Trump) به طور خصوصی کاندیدای معاونت خود را انتخاب کرده است که در اولین مناظره تلویزیونی روز پنجشنبه شرکت خواهد کرد. (بلومبرگ)
  • در جای دیگر، نتانیاهو (Netanyahu)، نخست وزیر اسرائیل، گفت که اسرائیل به زودی به عملیات بزرگ در غزه پایان خواهد داد و بر حملات هدفمند علیه حماس تمرکز خواهد کرد. آنتونی بلینکن (Antony Blinken)، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز در واشنگتن با یوآو گالانت (Yoav Gallant)، وزیر دفاع اسرائیل، دیدار خواهد کرد. (بلومبرگ)
  • نظرات معاون وزیر دارایی ماساتو کاندا (Masato Kanda)، مقام ارشد ارزی ژاپن، نشان داد ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن (USD/JPY) ثابت است اما همچنان به سمت سطح 160 حرکت می کند. کاندا هشدار داد که ژاپن آماده است تا در صورت “حرکات بیش از حد بر اساس حدس و گمان”، 24 ساعت شبانه روز مداخله کند. (بلومبرگ)
  • سرعت تغییرات ارزش ارز نیز برای مقامات ژاپنی کلیدی است، و با این معیار، شکست بالاتر از 160.2 ماه آوریل ممکن است برای شروع مداخله فوری کافی نباشد. (بلومبرگ)
  • در فرانسه، حزب تظاهرات ملی (National Rally) مارین لوپن (Marine Le Pen) در نظرسنجی‌ها پیروز شد، به طوری که این حزب 36 درصد در مقابل جبهه مردمی (New Popular Front) چپ‌گرا با 27 درصد و رنسانس (Renaissance) ماکرون با 20 درصد آرا به دست آورد. محبوبیت ماکرون نیز کاهش یافت. اتحاد ناآرام یا پارلمان معلق محتمل‌ترین نتایج بر اساس نظرسنجی فعلی است. (بلومبرگ)

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه بازار فارکس، 24 ژوئن 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.