گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 26 ژوئن 2024

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 26 ژوئن 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

امروز سهام آمریکا نوساناتی داشتند؛ پس از این که شرکت انویدیا (Nvidia) در چند روز گذشته ۵۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد، ارزش سهام این شرکت در معاملات اولیه ۳ درصد افزایش یافت و شاخص‌های S&P و نزدک (Nasdaq) در ابتدای روی با نرخ بالاتری معامله شدند.

در حوزه دیگر، آن چنان که توسط هیئت کنفرانس (Conference Board) گزارش شده است، شاخص ضریب اطمینان مصرف‌کننده آمریکا کاهش جزئی را تجربه کرد و از ۱۰۲ در ماه می به ۱۰۰.۴ در ماه ژوئن کاهش یافت، که همچنان بالاتر از انتظارات تحلیل‌گران بود.

شاخص دلار کمی بالاتر رفت و ضررهای دیروز را جبران کرد و به ۱۰۵.۷ رسید، در حالی که بازده ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا عمدتاً بدون تغییر در ۴.۲۵ درصد باقی ماند.

امروز، حتی با وجود تقویت ارزش دلار، شاهد یک روز دیگر با تغییرات جزئی در بخش فلزات پایه بودیم. این روند نشان‌دهنده افزایش ناهماهنگی بین عوامل کلان اقتصادی و روند قیمت‌گذاری فلزات پایه است.

ما بر این باوریم که به طور خاص، به دلیل نبود یک سیگنال بنیادی قوی، مس همچنان در کوتاه‌مدت کلید تعیین جهت‌گیری برای این مجموعه خواهد بود. قیمت مس بالاتر از سطح ۹,۵۵۰ دلار در هر تن ثابت ماند، در حالی که قیمت آلومینیوم نوساناتی در حدود سطح حمایت ۲,۵۰۰ دلار در هر تن داشت. قیمت سایر فلزات پایه در این مجموعه ثابت باقی ماند.

طلا تمام رشدهای دیروز خود را از دست داد و بهای آن به ۲,۳۲۱ دلار در هر اونس رسید، در حالی که قیمت نقره سقوط کرد و و در سطح ۲۹ دلار در هر اونس مورد حمایت قرار گرفت.

بهای نفت عمدتاً بدون تغییر باقی ماند و نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با قیمت 81.25 دلار در هر بشکه و نفت خام برنت (Brent) با قیمت 85.5 دلار در هر بشکه معامله شد.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 26 ژوئن 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.