رابرت کیوساکی 60 بیت کوین را زمانی که قیمت آن 6 هزار دلار بود، خرید

رابرت کیوساکی 60 بیت کوین را زمانی که قیمت آن 6 هزار دلار بود، خرید - او اکنون هر ماه بیت کوین می‌خرد
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، فاش کرده است که ۶۰ بیت‌ کوین را در زمانی که قیمت هر کدام آن 6,000 دلار بوده، خریداری کرده و هر ماه بیت‌ کوین بیشتری می‌خرد. او توضیح داد که این ارز دیجیتال نمایانگر “پول مبتنی بر قوانین” است و آن را با پول فیات دولتی که آن را “پول مبتنی بر بدهی” توصیف می‌کند، مقایسه کرد. کیوساکی تأکید کرد که پول مبتنی بر قوانین ثروت را افزایش می‌دهد، در حالی که پول مبتنی بر بدهی آن را کاهش می‌دهد. او گفت: “محکم بمانید، چون ارزش بیت ‌کوین به منطقه موزی (Banana Zone) پرواز می‌کند.”

رابرت کیوساکی هر ماه بیت ‌کوین می‌خرد

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده مشهور کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، از تعهد مستمر خود به سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین خبر داده و اعلام کرده است که هر ماه دارایی‌های خود را در این ارز دیجیتال افزایش می‌دهد. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

روز سه‌شنبه، کیوساکی مفهوم “منطقه موزی” (Banana Zone) را در ارتباط با بیت‌ کوین در پلتفرم اجتماعی ایکس (X) مورد بحث قرار داد. این اصطلاح که توسط راول پال (Raoul Pal)، مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس (Goldman Sachs) ابداع شده است، مرحله‌ای را توصیف می‌کند که در آن ارزش بیت‌کوین به طور سرسام‌آوری افزایش می‌یابد، یک منحنی سینوسی ایجاد می‌کند و واکنش‌هایی مانند “کاش مقداری خریده بودم” یا “باید بیشتر خریده بودم” را برمی‌انگیزد. کیوساکی توضیح داد: “آیا منطقه موزی واقعی است؟ راول پال با صحبت درباره رسیدن قیمت بیت‌ کوین به ‘منطقه موزی’ هیجان زیادی ایجاد می‌کند.”

او خاطرنشان کرد که به دلیل “تجربه حرفه‌ای پال به عنوان یک مدیر اجرایی ارشد در گلدمن ساکس و همچنین به این دلیل که سال‌ها پیش، او به طور شخصی به من توصیه کرد که سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را شروع کنم”، به طرز تفکرش اعتماد دارد. او افزود:

“به دلیل تشویق‌های او، من ۳۰ بیت‌ کوین را به قیمت ۶,۰۰۰ دلار خریدم. امروز همان بیت‌ کوین‌ها حدود ۶۰,۰۰۰ دلار قیمت دارند… و من به خرید بیت ‌کوین ادامه داده‌ام… هر ماه بیشتر.”

کیوساکی توضیح داد: “خلاصه این که: بیت‌کوین پول مبتنی بر قوانین است. پول جعلی فیات دولتی، پول مبتنی بر بدهی است.” او تأکید کرد: “پول مبتنی بر قوانین شما را ثروتمندتر می‌کند. پول جعلی مبتنی بر بدهی دولت شما را فقیرتر می‌کند. محکم بمانید چون بیت‌ کوین به منطقه ‘موز’ پرواز می‌کند.”

این نویسنده مشهور به طور مکرر از سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین، طلا و نقره حمایت کرده است. اخیراً او از بهانه‌های “غیرموجه” که در هنگام توصیه به سرمایه‌گذاری روی بیت ‌کوین به دیگران می‌شنود، ابراز ناراحتی کرد. هفته گذشته، کیوساکی اعلام کرد که بیت ‌کوین در حال حاضر در حال سقوط است و بیشتر مردم باید آن را بفروشند. با این حال، با پیروی از استراتژی مدیر عامل برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، وارن بافت (Warren Buffett)، او منتظر خرید بیشتر است. کیوساکی بیت ‌کوین را به عنوان آسان‌ترین راه برای میلیاردر شدن می‌داند و پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در ماه آگوست به ۳۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. او به طور مداوم سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند که قبل از انفجار قیمت بیت‌ کوین، آن را بخرند و توصیه می‌کند که از دلار آمریکا دوری کنند.

نظر شما در مورد این که رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، هر ماه بیت کوین می‌خرد، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی 60 بیت کوین را زمانی که قیمت آن 6 هزار دلار بود، خرید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.