سقوط دلار استرالیا به پایین‌ترین حد 10 روز گذشته

سقوط دلار استرالیا به پایین‌ترین حد 10 روز گذشته
آنچه در این مقاله میخوانید

دلار استرالیا در روز جمعه به پایین‌ترین حد خود در 10 روز گذشته سقوط کرد زیرا بازارها احتمال افزایش نرخ بهره را به دلیل اظهارنظرهای ناخواسته یک بانک مرکزی ارشد کاهش دادند، در حالی که اوراق قرضه برای پایان دادن به هفته بی‌رحمانه فروش تسکین یافتند.

با خارج شدن از اولین مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده و برانگیختن واکنش خاموش بازار تاکنون، معامله‌گران به دنبال شاخص قیمت اصلی هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) هستند.

Aussie با 0.3 درصد کاهش به 0.6624 دلار رسید که پایین‌ترین قیمت از 18 ژوئن است.

حتی در شرایطی که اندرو هاوزر، معاون رئیس بانک مرکزی استرالیا، تأثیر گزارش تورم داغ در ماه می را کم اهمیت جلوه داد، یک شبه نتوانست جایگاه زیادی کسب کند، حتی با کاهش اندکی دلار آمریکا.

RBA نتایج کامل گزارش تورم سه ماهه دوم، به روز رسانی بازار کار و خوانش هزینه‌های مصرف‌کننده را قبل از نشست آگوست خود خواهد داشت.

لوسی الیس، اقتصاددان ارشد Westpac گفت: انتشار بد CPI سه ماهه ژوئن همراه با داده‌های قوی بازار کار می‌تواند تعادل را بر هم بزند و باعث افزایش نرخ شود، اما این مورد پایه ما نیست و توسط اطلاعات موجود در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شود.

سوآپ ها به احتمال 30 درصدی برای افزایش نرخ بهره در ماه آگوست 30 درصد در مقایسه با 42 درصد یک روز قبل بازگشته‌اند.

با این حال، چشم‌انداز هر گونه کاهش نرخ برای امسال از بین رفته است. اوراق قرضه در روز جمعه پس از متحمل شدن بزرگترین افت دو روزه در اوایل این هفته در بیش از یک سال گذشته، کمی کاهش یافت.

اوراق آتی سه ساله اوراق قرضه دولتی با 5 تیک افزایش به 95.9 رسید و از پایین‌ترین سطح هفت ماهه خود فاصله گرفت.

با این حال، آنها همچنان 21 تیک در هفته سقوط کردند که بزرگترین افت هفتگی از آوریل است.

کیوی 0.2 درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح شش هفته اخیر 0.6068 دلار در روز جمعه رسید و سطح حمایت اصلی میانگین متحرک 200 روزه را در 0.6069 دلار آزمایش کرد.

دیدگاه خود را درباره سقوط دلار استرالیا به پایین‌ترین حد 10 روز گذشته بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.