تعدیل اشتغال ایالات متحده همراه با رشد دستمزدها

تعدیل اشتغال ایالات متحده همراه با رشد دستمزدها
آنچه در این مقاله میخوانید

کارفرمایان ایالات متحده احتمالاً استخدام خود را تعدیل کردند. در حالی که رشد دستمزدها در ماه ژوئن تعدیل شد، یکی دیگر از تحولات مطلوب برای جروم پاول و همکارانش در فدرال رزرو که به دنبال تأیید بیشتر مبنی بر کاهش تورم هستند.

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ از اقتصاددانان پیش از گزارش روز جمعه، پیش‌بینی می‌شود حقوق و دستمزد در بزرگترین اقتصاد جهان حدود 190000 نفر افزایش یابد. این یک پله پایین‌تر از افزایش شگفت‌انگیز 272000 واحدی در ماه می است. نرخ بیکاری احتمالاً 4 درصد است.

پیش‌بینی می‌شود میانگین درآمد ساعتی نسبت به ژوئن سال گذشته 3.9 درصد افزایش یابد که کمترین پیشرفت سالانه در سه سال اخیر است.

داده‌های اخیر از جمله کاهش مشاغل خالی و افزایش ادعاهای بیکاری هفتگی، بر تقاضای نیروی کار خنک‌تر و در عین حال انعطاف‌پذیر تأکید می‌کند. وجود کارگران در دسترس بیشتر برای انتخاب به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از افزایش شدید دستمزدها که در چند سال گذشته منبع فشارهای تورمی بوده است عقب‌نشینی کنند.

گزارش مشاغل که از نزدیک دیده می‌شود، چند روز پس از پانل سه‌شنبه در پرتغال که شامل پاول رئیس فدرال رزرو می‌شود، منتشر خواهد شد. سرمایه‌گذاران نظرات او را برای سرنخ‌هایی در مورد اینکه بانک مرکزی ایالات متحده چقدر زود شروع به کاهش نرخ بهره خواهد کرد، زیر نظر خواهند گرفت. کریستین لاگارد، همتای پاول در منطقه یورو نیز در نشست سالانه بانک مرکزی اروپا در سینترا در پنل حضور خواهد داشت.

بازار کار ایالات متحده همچنان سالم است و به هزینه‌های مصرف‌کننده و اقتصاد گسترده‌تر اجازه می‌دهد علیرغم هزینه‌های استقراض بالاتر، همچنان به رشد خود ادامه دهند.

انتظار می‌رود که یکی دیگر از گزارش‌های کلیدی برای هفته تعطیلات آینده در ایالات متحده کاهش بیشتری در فرصت‌های شغلی نشان دهد که نشان می‌دهد شرکت‌ها در ثبت موقعیت‌های شغلی موفق‌تر هستند. پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه‌ها برای ماه می برای اولین بار از اوایل سال 2021 به زیر 8 میلیون کاهش یابد.

 

دیدگاه خود را درباره تعدیل اشتغال ایالات متحده همراه با رشد دستمزدها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.