استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در ماه آگوست به بالاترین حد خود برسد

استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در ماه آگوست به بالاترین حد خود برسد
آنچه در این مقاله میخوانید

بانک استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند در ماه آگوست به سطح بالای تاریخی جدیدی دست یابد و تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر به 100,000 دلار برسد. تحلیلگر این بانک انتظار دارد که پیروزی ترامپ قیمت بیت‌ کوین را افزایش دهد، در حالی که اهداف پایان سال و سال 2025 را به ترتیب 150,000 دلار و 200,000 دلار حفظ می‌کند.

پیش‌بینی جهش قیمت بیت‌ کوین در میان رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا

با نزدیک شدن رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا به انتخابات ماه نوامبر، بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی‌ خود در مورد قیمت بیت‌ کوین را مطرح کرده است. جفری کندریک (Geoffrey Kendrick)، رئیس بخش تحقیقات ارز خارجی و دارایی‌های دیجیتال این بانک، روز سه‌شنبه اعلام کرد:

“یک قیمت بالای تاریخی جدید برای بیت‌ کوین در ماه آگوست محتمل است، که تا روز برگزاری انتخابات آمریکا به 100,000 دلار خواهد رسید.”

پیش‌بینی تحلیلگر به باقی‌ماندن رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) در رقابت‌های ریاست‌جمهوری بستگی دارد، که فعالان بازار آن را به افزایش احتمال انتخاب شدن دوباره دونالد ترامپ (Donald Trump) به عنوان رئیس‌جمهور تعبیر می‌کنند. این نتیجه به نفع بیت کوین تلقی می‌شود، چون پیروزی ترامپ می‌تواند به سیاست‌هایی منجر شود که برای بازار ارزهای دیجیتال مفید باشند. این تحلیلگر معتقد است که پیروزی ترامپ می‌تواند محیط رگولاتوری حمایتی از رشد دارایی‌های دیجیتال را فراهم کند.

ترامپ خود را “رئیس‌جمهور رمزارزها” عنوان کرده است. ماه گذشته، او با رهبران صنعت استخراج بیت‌ کوین ملاقات کرد و تعهد داد که از استخراج بیت کوین حمایت کند. او همچنین قول داد که به سیاست‌های ضد کریپتو دولت بایدن (Biden) پایان دهد و راس اولبریخت (Ross Ulbricht) را آزاد کند. چندین حامی کریپتو برجسته ، از جمله جسی پاول (Jesse Powell) بنیان‌گذار Kraken و کامرون و تایلر وینکلووس (Cameron and Tyler Winklevoss) بنیان‌گذاران Gemini به کمپین ترامپ کمک مالی کرده‌اند.

کندریک (Kendrick) توضیح داد:

“منطق در اینجا این است که هم مقررات و هم استخراج بیت کوین تحت دولت ترامپ به شکل مطلوب‌تری دیده می‌شوند.”

تحلیلگر بانک استاندارد چارترد همچنین پیش‌بینی‌هایی برای سناریوهای دیگر رقابت ریاست‌جمهوری به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که “کم‌احتمال‌ترین” سناریو این است که بایدن (Biden) در اواخر ماه جولای از رقابت کنار بکشد که می‌تواند باعث کاهش قیمت بیت ‌کوین به ۵۰,۰۰۰ تا ۵۵,۰۰۰ دلار شود.

کندریک (Kendrick) تاریخ ۴ آگوست را به عنوان تاریخ مهمی برای تصمیم بایدن مطرح کرد. او گفت: “این تاریخی است که طبق قانون اوهایو، نامزدهای ریاست‌جمهوری باید ثبت‌نام کنند. بنابراین، اگر بایدن هنوز در ۴ آگوست نامزد دموکرات‌ها باشد، تا اولین هفته ماه نوامبر نیز همینطور خواهد بود.” علاوه بر این، این تحلیلگر پیشنهاد داد که اگر جانشین دموکرات بایدن بسیار معتبر باشد، “قیمت‌های بیت ‌کوین همچنان پایین خواهند ماند.” بانک استاندارد چارترد هدف پایان سال برای قیمت بیت‌ کوین را ۱۵۰,۰۰۰ دلار و پیش‌بینی سال ۲۰۲۵ را ۲۰۰,۰۰۰ دلار حفظ کرده است.

نظر شما در مورد پیش بینی استاندارد چارترد در مورد قیمت بیت کوین در بحبوحه رقابت‌های ریاست جمهوری ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در ماه آگوست به بالاترین حد خود برسد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.