ورود گروه سونی به تجارت رمز ارزها از طریق S.BLOX’s Whalefin

ورود گروه سونی به تجارت رمز ارزها از طریق S.BLOX's Whalefin
آنچه در این مقاله میخوانید

شرکت سونی گروپ (Sony Group)، شرکت چندملیتی ژاپنی، از طریق شرکت تابعه جدید خود S.BLOX وارد کسب‌وکار خدمات معاملات رمز ارزها خواهد شد. این شرکت که قبلاً به نام Amber Group شناخته می‌شد، یک صرافی ارز دیجیتال به نام “Whalefin” را اداره می‌کرد که با انتشار یک اپلیکیشن جدید، امکانات جدید و پشتیبانی از دارایی‌های ارز دیجیتال بیشتر، به‌روزرسانی خواهد شد.

ورود سونی گروپ به تجارت معاملات رمز ارزها از طریق بازسازی صرافی ‘Whalefin’

سونی گروپ (Sony Group)، شرکت چندملیتی ژاپنی، وارد کسب‌وکار صرافی ارزهای دیجیتال می‌شود. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، شرکت S.BLOX که تحت مالکیت کوتا وب (Quetta Web) قرار دارد و یکی از شرکت‌های تابعه سونی گروپ است، بازسازی صرافی معاملات ارز دیجیتال “Whalefin” را انجام خواهد داد.

شرکت S.BLOX، که قبلاً به نام امبر گروپ (Amber Group) شناخته می‌شد، اخیراً پس از خریداری در آگوست سال ۲۰۲۳ تغییر نام داده و قبلاً با ارائه خدمات معاملات ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کرد. برنامه‌هایی برای بازسازی Whalefin، طراحی مجدد رابط کاربری (UI) و انتشار یک اپلیکیشن جدید به منظور ارائه “خدماتی با استفاده آسان‌تر” به مشتریان خود وجود دارد. علاوه بر این، پس از این بازسازی، S.BLOX قصد دارد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را گسترش دهد و عملکردهای ارائه شده را بهبود بخشد.

سوتا واتانابه (Sota Watanabe)، مدیر عامل استارتال لبز (Startale Labs)، اظهار داشت که مدیری که صرافی را در سونی هدایت خواهد کرد، مدیر خارجی استارتال (Startale) بود. او اظهار کرد: “ما برنامه لایه زنجیره‌ای را 1.5 سال پیش تدوین کرده‌ایم و وارد مرحله اجرا شده‌ایم.”

در ماه سپتامبر، شرکت ارتباطات شبکه سونی (Sony Network Communications) اجرای یک ابتکار مشترک با استارتال لبز (Startale Labs) برای ایجاد یک بلاک چین که به ستون فقرات استراتژی وب ۳ سونی تبدیل خواهد شد، اعلام کرد. هدف این همکاری ارائه خدمات مختلف برای شرکت‌های گروه سونی در زمینه‌هایی مانند خدمات بازی و شبکه، موسیقی، تصاویر، فناوری و خدمات سرگرمی، راه‌حل‌های تصویربرداری و سنسور، و خدمات مالی بود.

پیش‌تر، در فوریه سال ۲۰۲۳، شرکت ارتباطات شبکه سونی با آستار نتورک (Astar Network)، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند چندزنجیره‌ای، همکاری کرده بود تا یک برنامه اجرا برای پروژه‌هایی که از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) و سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAOs) در برنامه‌های کسب و کار خود استفاده می‌کنند، راه‌اندازی کند. این شرکت ۱۰ تا ۱۵ ابتکار ارائه شده را برای تأمین مالی انتخاب می‌کرد.

نظر شما در مورد مشارکت گروه سونی در تجارت صرافی ارزهای دیجیتال از طریق Whalefin و S.BLOX چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ورود گروه سونی به تجارت رمز ارزها از طریق S.BLOX’s Whalefin بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.