دانشجوی نیجریه‌ای 90 توکن سولانا را که اشتباهاً ارسال شده بود، بازگرداند

دانشجوی نیجریه‌ای 90 توکن سولانا را که اشتباهاً ارسال شده بود، بازگرداند
آنچه در این مقاله میخوانید

یک اینفلوئنسر فعال در زمینه رمزارزها اخیراً از یک دانشجوی نیجریه‌ای تمجید کرد که موافقت کرد توکن‌های سولانا (Solana) به ارزش چندین هزار دلار که به اشتباه به کیف پول او ارسال شده بود را بازگرداند. پس از این که این اینفلوئنسر این حادثه را فاش کرد، خیرخواهان جامعه کریپتو که از صداقت دانشجو تحت تأثیر قرار گرفته بودند، شروع به ارسال انعام به کیف پول او کردند.

اینفلوئنسر: حادثه‌ای که امید به جامعه رمزارزها را نشان می‌دهد

یک دانشجوی مهندسی شیمی نیجریه‌ای به نام آنجولا فمی (Anjola Femi) اخیراً دارایی‌های کریپتو به ارزش ۱۴,۰۰۰ دلار را که به اشتباه توسط یک معامله‌گر کریپتو به حساب او ارسال شده بود، بازگرداند. به گفته این معامله‌گر و اینفلوئنسر کریپتو که خود را “شبکه کریپتو” (The Crypto Network) می‌نامد، فمی در یکی از تبلیغات اهدا کریپتو او، توکن‌های سولانا (Solana) به ارزش ۱۰۰ دلار برنده شده بود. اما این معامله‌گر به اشتباه ۱۰۰ توکن SOL ارسال کرد.

پس از متوجه شدن اشتباه، این تأثیرگذار با فمی تماس گرفت و از او خواست که ۹۰ توکن SOL را بازگرداند و مابقی را نگه دارد. پس از این که فمی به درخواست او عمل کرد، معامله‌گر کریپتو جزئیات این لحظه را با بیش از ۱۷۴,۰۰۰ دنبال‌کننده خود در ایکس (X) به اشتراک گذاشت.

او گفت:

“لکی (Lucky) ۹۰ سولانا به من بازگرداند. هنوز در جامعه کریپتو امید وجود دارد، این دیوانه‌کننده است، یک فرد ناشناس که یکی از حامیان و دنبال‌کنندگان من است، ۹۰ توکن SOL را بازگردانده است. ممنونم مرد.”

پاداش صداقت فمی

بلافاصله پس از این که شبکه کریپتو (The Crypto Network) ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن از فمی (Femi) تشکر می‌کرد، برخی از خیرخواهان که از صداقت او شگفت‌زده شده بودند، شروع به ارسال انعام به کیف پول کریپتو او کردند. طبق گزارش‌ها، فمی در زمان نوشتن این مطلب، اعتبار هدیه‌ای بیش از ۵,۰۰۰ دلار داشت.

با بازگرداندن این وجوه، فمی روند معمول در دنیای کریپتو، جایی که دریافت‌کنندگان معمولاً دارایی‌های ارسال شده به اشتباه را خرج می‌کنند یا از بازگرداندن آن‌ها امتناع می‌ورزند، را در هم شکست. همانطور که پرونده بین Crypto.com و یک زن استرالیایی نشان می‌دهد، برخی از دریافت‌کنندگان وجوه ارسال شده به اشتباه تنها زمانی تسلیم می‌شوند که مجریان قانون یا دادگاه‌های محلی مداخله کنند.

بر اساس گزارش‌ها، وقتی از او پرسیدند چرا با بازگرداندن ۹۰ توکن SOL موافقت کرده است، فمی گفت که امتناع از انجام این کار برخلاف ارزش‌های او، مانند صداقت، که او «بسیار ارزشمند می‌داند» بوده است.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دانشجوی نیجریه‌ای 90 توکن سولانا را که اشتباهاً ارسال شده بود، بازگرداند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.