دولت آلمان همچنان بیش از 40 هزار بیت کوین را در اختیار دارد

دولت آلمان همچنان بیش از 40 هزار بیت کوین را در اختیار دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

طبق داده‌های آنچین از شرکت اطلاعات بلاک چین آرخام (Arkham)، دولت آلمان در حال فروش بیت ‌کوین‌های توقیف شده است اما همچنان بیش از ۴۰ هزار بیت ‌کوین به ارزش بیش از ۲.۳ میلیارد دلار در اختیار دارد. این فروش‌ها همزمان با توزیع‌های بیت‌ کوین مورد انتظار Mt. Gox در حال انجام است. در پاسخ به فروش بیت‌ کوین آلمان، جاستین سان (Justin Sun) بنیانگذار ترون (Tron)، پیشنهاد کرده است که بیت‌ کوین‌های باقی‌مانده را به صورت خارج از بازار از دولت آلمان خریداری کند تا تأثیر قیمتی بر ارز دیجیتال را به حداقل برساند.

آلمان به فروش بیت‌ کوین ادامه می‌دهد

دولت آلمان به فروش بیت کوین‌های توقیف شده خود ادامه داده است و طبق گزارش شرکت اطلاعات بلاکچین آرخام (Arkham)، آخرین فروش تا سقف ۱۷۵ میلیون دلار بیت کوین در ۴ جولای (14 تیر) انجام شده است.

آرخام روز پنجشنبه در پلتفرم اجتماعی ایکس (X) اعلام کرد: “دولت آلمان تا ۱۷۵ میلیون دلار بیت کوین فروخته است.” این شرکت توضیح داد: “در دو ساعت گذشته دولت آلمان ۱,۳۰۰ بیت کوین (۷۶ میلیون دلار) را به سپرده‌های صرافی‌های Kraken، Bitstamp و Coinbase منتقل کرده است. همچنین ۱,۷۰۰ بیت کوین (۹۹ میلیون دلار) را به آدرس 139Po منتقل کرده‌اند. احتمالاً این وجوه به سپرده‌ای برای یک سرویس نهادی یا OTC منتقل می‌شوند.” این شرکت افزود:

“دولت آلمان هنوز ۴۰,۳۵۹ بیت کوین (۲.۳ میلیارد دلار) در آدرس‌های برچسب‌دار آنچین نگه می‌دارد.”

arkham-german-government
ردیاب آن چین آرکام برای بیت کوین دولت آلمان

در میان فروش بیت کوین دولت آلمان و توزیع مورد انتظار بیت کوین به طلبکاران توسط Mt. Gox در این ماه، قیمت بیت کوین تحت فشار قرار گرفته است. قیمت بیت کوین در روز گذشته ۴ درصد و در هفته گذشته بیش از ۶ درصد کاهش یافته و روز دوشنبه به زیر ۵۷,۰۰۰ دلار سقوط کرده است. داده‌های آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) نشان می‌دهد که کیف‌پول‌های Mt. Gox در حال انجام انتقال‌های کوچک یا آزمایشی هستند. در حالی که متولی Mt. Gox اعلام کرده است که توزیع‌ها از ماه جولای شروع می‌شود، اما تاریخ مشخصی ارائه نشده است.

در پاسخ به فروش بیت کوین دولت آلمان، جاستین سان (Justin Sun) بنیان‌گذار ترون (Tron) روز پنجشنبه اعلام کرد که آماده است تا بیت کوین‌های باقی‌مانده را به صورت خارج از بازار خریداری کند. سان در ایکس (X) نوشت: “من آماده مذاکره با دولت آلمان برای خرید همه بیت کوین‌ها به صورت خارج از بازار هستم تا تأثیر بر بازار را به حداقل برسانم.”

نظر شما در مورد فروش بیت کوین دولت آلمان و پیشنهاد جاستین سان برای خرید باقیمانده بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دولت آلمان همچنان بیش از 40 هزار بیت کوین را در اختیار دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.