اخبار مهم اقتصادی مربوط به 2024.Jul.08 تا 2024.Jul.12

اخبار مهم اقتصادی مربوط به 2024.Aug.05 تا 2024.Aug.09
آنچه در این مقاله میخوانید

رئیس جمهور جو بایدن

پرزیدنت جو بایدن با شک و تردید فزاینده‌ای از درون حزب خود در مورد کمپین احتمالی انتخاب مجدد خود در سال 2024 مواجه شد. نگرانی‌ها پس از مصاحبه اخیر او با ABC News، که پیش‌بینی می‌شد به این مسائل رسیدگی شود، کم نشد.

دو قانونگذار دیگر، نماینده مایک کویگلی از ایلینویز و نماینده انجی کریگ از مینه سوتا، بر ناراحتی دموکرات‌ها افزودند، علناً از بایدن خواستند در قصد خود برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری تجدید نظر کند.

درخواست‌های کویگلی و کریگ برای کناره‌گیری بایدن با توجه به وضعیت آنها به‌عنوان اعضای حزب او، تحولی قابل‌توجه بود. اظهارات آنها به یک احساس تردید بزرگتر کمک می‌کند که به آرامی در میان قانونگذاران، استراتژیست‌ها و کمک‌کنندگان دموکرات ظاهر شده است.

صحبت‌های پاول

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه در مقابل مجلس سنا و مجلس نمایندگان شهادت دهد.

شاخص قیمت مصرف‌کننده

گزارش تورم ماه ژوئن قرار است در روز پنجشنبه، 11 ژوئیه ارائه شود. انتظار می‌رود CPI اصلی 0.2٪ افزایش یابد.

اقتصاددانان بانک آمریکا نوشتند: «اگر گزارش CPI مطابق با انتظارات ما باشد، ما انتظار خود را برای شروع چرخه کاهشی خود از ماه دسامبر توسط فدرال رزرو حفظ خواهیم کرد.

فصل درآمد

با شروع گزارش‌های اولیه فصل سود سه‌ماهه دوم، نشانه‌ها حاکی از عملکرد قوی برای شرکت‌های S&P 500 است. پیش‌بینی‌ها برای سه ماهه دوم سال 2024 حاکی از افزایش 8.6 درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل است و انتظار می رود درآمدها نیز 4.7 درصد افزایش یابد.

این نرخ رشد پیش‌بینی‌شده از زمان افزایش 9.9 درصدی مشاهده شده در سه ماهه اول سال 2022، قابل توجه‌ترین است.

روند اصلاحات مثبت منتهی به این چرخه سود، زمینه را برای دوره‌ای از تداوم انعطاف‌پذیری شرکت و چشم‌انداز مالی بهبود یافته فراهم کرده است. رشد درآمد پیش‌بینی‌شده برای S&P 500 نه تنها نشان‌دهنده یک بهبود قوی است، بلکه نشان‌دهنده یک تغییر بالقوه در شتاب برای بازار است.

 

دیدگاه خود را درباره اخبار مهم اقتصادی مربوط به 2024.Jul.08 تا 2024.Jul.12 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.