پس از انتقال آخر هفته، کیف پول بیت کوین آلمان به زیر 40,000 بیت کوین سقوط کرد

پس از انتقال آخر هفته، کیف پول بیت کوین آلمان به زیر 40,000 بیت کوین سقوط کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

آلمان ۱,۴۰۰ بیت ‌کوین از ذخایر دولتی خود را فروخته است و تعداد کل را از ۴۱,۲۲۶ بیت کوین به ۳۹,۸۲۶ بیت کوین کاهش داده است. در همین حال، ارزش بیت ‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷ درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته و کمی بالاتر از مرز ۵۷,۰۰۰ دلار در حال معامله است.

آلمان ذخایر بیت ‌کوین خود را به ۳۹,۸۲۶ بیت ‌کوین کاهش داد

بر اساس آخرین داده‌های آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، این آخر هفته، کیف پول دولت آلمان ۱,۴۰۰ بیت‌ کوین دیگر به ارزش ۸۰.۱۲ میلیون دلار منتقل کرد. این اقدام پس از واریزهای اخیر حدود ۱,۹۱۵ بیت‌ کوین انجام شد. در آن روز، کیف پول ۴۱,۲۲۶ بیت کوین داشت، اما اکنون ۳۹,۸۲۶ بیت کوین دارد که با نرخ‌های تبادل بیت ‌کوین در ۷ جولای (۱۷ تیر) ۲.۲۸ میلیارد دلار ارزش دارد. تراکنش‌های این کیف پول جامعه ارزهای دیجیتال را نگران کرده و در هفته‌های اخیر بر بازار سایه افکنده است.

جالب است که حداقل ۱,۳۴۱.۹۰ بیت کوین از این وجوه اکنون در یک آدرس جدید Bech 32 Segregated Witness قرار دارد که تاکنون 7 تراکنش داشته است. این کیف پول در حال حاضر ۷۶,۵۸۹,۴۹۸ دلار ارزش دارد. از زمانی که این کیف پول شروع به جابجایی وجوه کرده، با صرافی‌های Coinbase، Kraken، Bitstamp و Flow Traders تعامل داشته است. کنترل کننده این کیف پول ممکن است همچنین با یک معامله‌گر یا بازارساز دیگر در بازار فرابورس (OTC) تعامل داشته باشد.

بیت ‌کوین‌های آلمان و موجودی Mt Gox تنها دارایی‌هایی نیستند که توسط تحلیلگران زنجیره‌ای تحت نظر هستند. در ۴ جولای (۱۴ تیر)، دولت ایالات متحده ۲۳۷ بیت ‌کوین را جابجا کرد. علاوه بر این، دو روز پیش، دارایی‌های بیت کوین دولت ایالات متحده واریزی از undeadservicetoken (UDS) به ارزش ۴۱ دلار از صرافی MEXC دریافت کردند. با این حال، در سه روز گذشته هیچ حرکت بیت‌ کوینی توسط مقامات ایالات متحده مشاهده نشده است. دولت ایالات متحده در حال حاضر ۲۱۳,۲۹۷ بیت ‌کوین دارد که ارزش آن‌ها بیش از ۱۲ میلیارد دلار است.

نظرت در مورد انتقال بیت کوین در آلمان در آخر این هفته چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پس از انتقال آخر هفته، کیف پول بیت کوین آلمان به زیر 40,000 بیت کوین سقوط کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.