مساری استقلال خود را از SEC اعلام کرد و رئیس آن را ناکارآمد و فاسد خواند!

مساری استقلال خود را از SEC اعلام کرد و رئیس آن را ناکارآمد و فاسد خواند!
آنچه در این مقاله میخوانید

پلتفرم اطلاعات ارزهای دیجیتال مساری (Messari) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام استقلال کرده است. رایان سلکیس (Ryan Selkis)، مدیرعامل مساری، گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، را نالایق و فاسد می‌خواند. مساری قصد دارد که مشروعیت SEC را از طریق راه‌های قانونی، کنگره‌ای و رسانه‌ای به چالش بکشد و چنین استدلال می‌کند که فناوری‌های مدرن وظایف این نهاد را زیادی کرده‌اند و بازیگران بازار خصوصی بهتر می‌توانند نیازهای عمومی را برآورده کنند.

مساری جنگی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار به راه خواهد انداخت

پلتفرم اطلاعات ارزهای دیجیتال مساری (Messari) که در ایالات متحده مستقر است، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کرده است. در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (X) در روز یکشنبه، رایان سلکیس (Ryan Selkis)، بنیانگذار و مدیرعامل مساری نوشت:

“من از SEC و رئیس فاسد آن، گری گنسلر (Gary Gensler)، اعلام استقلال کرده‌ام. در ماه‌های آینده، مساری جنگی عملیاتی علیه این نهاد نامشروع و فاسد به راه خواهد انداخت.”

او همچنین پیش‌نویسی را به اشتراک گذاشت که قرار است “ویرایش شده، بهبود یافته و سپس به SEC و کنگره ارسال شود.” این پیش‌نویس توضیح می‌دهد که فناوری‌های مدرن وظایف کمیسیون بورس و اوراق بهادار را زیادی کرده‌اند و این نهاد اکنون عمدتاً به منافع خود خدمت می‌کند نه منافع عمومی یا بازارهایی که رگوله می‌کند. علاوه بر این، مساری اظهار داشت: “گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، نه تنها نالایق بلکه فاسد است.”

این شرکت افزود:

“مساری دیگر با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، تا زمانی که اصلاح شود و رهبری آن تغییر کند، در هیچ ظرفیت رسمی یا غیررسمی تعامل نخواهد داشت. ما اکنون این کمیسیون را به عنوان یک دشمن جدی، رقیب و ناظر زائد در نظر می‌گیریم.”

با باور به این که بلاک ‌چین‌های عمومی و فناوری‌های مدرنی مانند هوش مصنوعی (AI) تحول اساسی در انتشار و تسویه دارایی‌های مالی ایجاد خواهند کرد، مساری (Messari) معتقد است که بازیگران بازار خصوصی بهتر می‌توانند نیازهای عمومی را برآورده کنند. این شرکت استدلال می‌کند که روزنامه‌نگاری تحقیقی در کشف تقلب و سوءاستفاده مؤثرتر از ساختارهای نظارتی سنتی است.

با تاکید بر این که رویکرد SEC به ارزهای دیجیتال بی‌اثر است، رهبری آن فاسد است و مأموریت آن برای رگوله کردن بازارهای ارزهای دیجیتال قابل‌تردید است، مساری هشدار داد که ادامه تبعیت از SEC منجر به از دست رفتن رهبری ایالات متحده در نوآوری‌های کریپتو خواهد شد. این شرکت نتیجه‌گیری کرد:

“در هفته‌ها و ماه‌های آینده، ما استراتژی خود را برای به چالش کشیدن مشروعیت SEC از طریق دادگاه‌ها، کنگره و رسانه‌ها به طور کامل عملیاتی خواهیم کرد.”

نظر شما در مورد اعلام استقلال مساری از SEC چیست؟ آیا فکر می‌کنید SEC نامشروع و فاسد است و رئیس آن گری جنسلر فاسد و بی کفایت است؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مساری استقلال خود را از SEC اعلام کرد و رئیس آن را ناکارآمد و فاسد خواند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.