پلتفرم جمهوریخواه 2024 از استخراج بیت کوین و حق خود حضانتی رمزارز دفاع کرد

پلتفرم جمهوریخواه 2024 از استخراج بیت کوین و حق خود حضانتی رمزارز دفاع کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

حزب جمهوری‌خواه مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال را در پلتفرم ۲۰۲۴ خود با عنوان “آمریکا را دوباره عظیم بساز” (Make America Great Again) وارد کرده است. این سند قصد این حزب را برای “پایان دادن به سرکوب غیرقانونی و غیرآمریکایی ارزهای دیجیتال شهروندان قانون‌مند توسط دموکرات‌ها” بیان می‌کند.

حزب جمهوری‌خواه ارزهای دیجیتال را در پلتفرم ۲۰۲۴ خود ادغام می‌کند

با نزدیک شدن به انتخابات عمومی ایالات متحده در سال ۲۰۲۴، موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال و بلاک ‌چین به موضوعات مهم سیاستی تبدیل شده‌اند. این تغییر زمانی مشهود شد که رئیس‌جمهور سابق و نامزد انتخابات ۲۰۲۴، دونالد ترامپ (Donald Trump)، شروع به حمایت از بیت ‌کوین و ارزهای دیجیتال کرد. گروه‌های لابی‌گری حامی ارزهای دیجیتال مبالغ قابل‌توجهی جمع‌آوری کرده‌اند، به طوری که دوقلوهای وینکلووس (Winklevoss Twins) هرکدام یک میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک کرده‌اند و جسی پاول (Jesse Powell)، بنیان‌گذار کراکن (Kraken)، نیز یک میلیون دلار اهدا کرده است.

پلتفرم ۲۰۲۴ حزب جمهوری‌خواه اکنون از بخش ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند و تعهدات مختلفی را در پیشنهاد خود گنجانده است. بخش مربوط به ارزهای دیجیتال در قسمتی که به حمایت جمهوری‌خواهان از نوآوری پرداخته است، یافت می‌شود.

در پلتفرم ۲۰۲۴ آمده است: “جمهوری‌خواهان به سرکوب غیرقانونی و غیرآمریکایی ارزهای دیجیتال از سوی دموکرات‌ها بر پایان خواهند داد و با ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی مخالفت خواهند کرد. ما از حق استخراج بیت ‌کوین دفاع خواهیم کرد و اطمینان خواهیم داد که هر آمریکایی حق نگهداری خودحضانتی دارایی‌های دیجیتال خود و معامله بدون نظارت و کنترل دولت را دارد.”

به نظر می‌رسد که نیک کارتر (Nic Carter)، از ‌بنیان‌گذاران Coin Metrics و شریک عمومی در Castle Island Ventures، از پلتفرم جمهوری‌خواهان حمایت کرده است. کارتر اظهار داشت: “پلتفرم رسمی حزب جمهوری‌خواه در مورد ارزهای دیجیتال. واقعاً نمی‌توان چیزی بیشتر درخواست کرد.” لیا هایلپرن (Layah Heilpern)، تأثیرگذار حوزه رمزارزها، نیز اظهار داشت: “این بسیار بزرگ است.”

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط حزب جمهوری‌خواه در پلتفرم ۲۰۲۴ خود نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در گفتمان سیاسی است که اهمیت رو به رشد ارزهای دیجیتال را در سیاست‌های اصلی نشان می‌دهد. با نزدیک شدن به انتخابات، این موضع می‌تواند بر احساسات رأی‌دهندگان تأثیر بگذارد و ممکن است شکل‌دهنده چشم‌انداز مقررات آینده برای ارزهای دیجیتال باشد و بحث‌های گسترده‌تر در مورد نوآوری، حریم خصوصی و آزادی مالی در عصر دیجیتال را منعکس کند.

نظر شما در مورد برنامه حزب جمهوری خواه در سال 2024 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پلتفرم جمهوریخواه 2024 از استخراج بیت کوین و حق خود حضانتی رمزارز دفاع کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.