پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، پیش‌بینی می‌کند که همستر کمبت میلیون‌ها نفر را به بلاک چین جذب خواهد کرد

پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، پیش‌بینی می‌کند که همستر کمبت میلیون‌ها نفر را به بلاک چین جذب خواهد کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیر عامل تلگرام (Telegram)، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، درباره اهمیت بازی همستر کمبت (Hamster Kombat) که یک بازی tap-to-earn است و در آن بازیکنان نقش یک همستر که مدیر عامل یک صرافی ارز دیجیتال است را بازی می‌کنند، اظهار نظر کرده است. به گفته دوروف، ۲۳۹ میلیون نفر برای شرکت در این بازی ثبت نام کرده‌اند.

پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام: همستر کمبت اولین تجربه بلاک‌ چین برای میلیون‌ها نفر خواهد بود

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیر عامل تلگرام (Telegram)، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، درباره محبوبیت پدیده همستر کمبت (Hamster Kombat) صحبت کرده است. دوروف اعلام کرد که همستر کمبت، یک بازی tap-to-earn که در آن بازیکنان نقش همسترهایی را بازی می‌کنند که مدیران عامل یک صرافی ارز دیجیتال هستند، در سه ماه اول پس از انتشار ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کرده است.

این بازی از پروتکل مینی اپلیکیشن که تلگرام در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد، استفاده می‌کند. با این حال، این بازی تنها اخیراً با معرفی پروژه‌های tap-to-earn مانند نات ‌کوین (Notcoin) و همستر کمبت، شروع به جلب توجه کرده است. دوروف تأکید کرد که پذیرش همستر کمبت به این پروژه اجازه داد تا تنها در ۷۳ روز ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کند. او فاش کرد که روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر به این بازی ملحق می‌شوند و آن را به “سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان” تبدیل کرده است.

دوروف اعلام کرد که این بازی به زودی نقش مهمی در نشان دادن قدرت بلاک ‌چین به تمام کاربران خود ایفا خواهد کرد. دوروف در کانال تلگرام خود، اظهار داشت:

“به زودی تیم همستر توکن خود را بر روی شبکه TON ضرب خواهد کرد و مزایای بلاک‌ چین را به صدها میلیون نفر معرفی خواهد کرد.”

او در خاتمه گفت: “یک عصر جدید در راه است و ما شاهد ورود آن در زمان واقعی هستیم.” محبوبیت این بازی در ایران باعث شده است که مقامات آن را به عنوان یک ابزار “جنگ نرم” مورد استفاده غرب علیه نظام دینی ایران تلقی کنند. به گزارش AP، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون رئیس ستاد ارتش ایران، این بازی را به عنوان عاملی برای حواس‌پرتی برای ایرانیان به منظور فراموش کردن پیشنهادات ریاست جمهوری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرد.

در حالی که تاریخ دقیق ایر‌دراپ توکن این بازی هنوز اعلام نشده است، پلتفرم‌هایی از قبل برای معامله در بازار پیش از صدور توکن باز شده‌اند.

نظر شما در مورد اظهارات پاول دوروف در مورد همستر کمبت چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، پیش‌بینی می‌کند که همستر کمبت میلیون‌ها نفر را به بلاک چین جذب خواهد کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.