ائتلاف فناوری از بایدن می‌خواهد در مورد تنظیم مقررات رمز ارزها اقدام کند

ائتلاف فناوری از بایدن می‌خواهد در مورد تنظیم مقررات رمز ارزها اقدام کند
آنچه در این مقاله میخوانید

در نامه‌ای جدید به جو بایدن (Joe Biden)، رئیس‌جمهور ایالات متحده، ائتلاف صنعت فناوری موسوم به Chamber of Progress، خواستار تنظیم مقررات جامع برای رمز ارزها شد. این گروه بر اهمیت یک چارچوب رگولاتوری روشن برای دارایی‌های دیجیتال تأکید کرد و به مزایای بالقوه آن برای سرمایه‌گذاران و اقتصاد ایالات متحده اشاره نمود.

Chamber of Progress خطاب به بایدن: فرصت را برای قانون‌گذاری جامع رمزارزها از دست ندهید

Chamber of Progress که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شده است، از سیاست‌های پیشرو که نوآوری‌های فناوری را تقویت می‌کنند، حمایت می‌نماید. این سازمان از توسعه مسئولانه ارزهای دیجیتال، دسترسی گسترده‌تر به خدمات مالی و کاهش هزینه‌های پرداخت‌های برون‌مرزی پشتیبانی می‌کند. نامه اخیر این سازمان به رئیس‌جمهور بایدن بر فوریت شفافیت نظارتی در بخش دارایی‌های دیجیتال که به سرعت در حال رشد است، تأکید می‌کند.

نامه‌ای که توسط کایل بلیجن (Kyle Bligen)، مدیر سیاست‌های مالی Chamber of Progress نوشته شده، از دستور اجرایی بایدن در سال ۲۰۲۲ در مورد دارایی‌های دیجیتال تمجید می‌کند اما از محیط نظارتی فعلی به دلیل ابهام انتقاد می‌کند. Chamber of Progress استدلال می‌کند که رویکرد گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، باعث ایجاد عدم قطعیت شده و دارایی‌های دیجیتال را از ارزش انداخته و کاربرد آن‌ها را محدود کرده است. این ائتلاف خواستار تلاشی برای قانون‌گذاری دو حزبی برای فراهم آوردن حفاظت از مصرف‌کننده و شفافیت بازار است که با ترجیحات بخش قابل توجهی از رأی‌دهندگان نسل Z و میلنیال‌ها (نسل هزاره) همسو باشد.

با تاکید بر افزایش پذیرش رمز ارزها، در این نامه اشاره شده است که یک نفر از هر پنج آمریکایی با دارایی‌های دیجیتال درگیر شده است. Chamber of Progress تاکید می‌کند که مقررات واضح و حمایت‌کننده می‌تواند ایالات متحده را به عنوان یک رهبر در اقتصاد دیجیتال جهانی مطرح کند. علاوه بر این، در این نامه ذکر شده است که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق، از عدم شفافیت نظارتی دولت فعلی انتقاد کرده و قول داده است که رأی‌دهندگان حوزه ارزهای دیجیتال را جذب کند. این ائتلاف تاکید می‌کند که بایدن هنوز فرصت دارد تا چارچوب رگولاتوری مورد انتظار رأی‌دهندگان را ارائه دهد و این مسئله را به یک مزیت سیاسی تبدیل کند.

نظر شما در مورد نامه Chamber of Progress به جو بایدن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ائتلاف فناوری از بایدن می‌خواهد در مورد تنظیم مقررات رمز ارزها اقدام کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.