مدیر عامل بایننس: قیمت‌های رمزارزها ممکن است نوسان داشته باشند اما عوامل فاندامنتال‌ قوی هستند

مدیر عامل بایننس: قیمت‌های رمزارزها ممکن است نوسان داشته باشند اما عوامل فاندامنتال‌ قوی هستند
آنچه در این مقاله میخوانید

ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیرعامل بایننس (Binance)، به علاقه قابل توجه به بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت که صندوق‌های قابل معامله (ETF)  بیت‌ کوین که در ایالات متحده فهرست شده طی شش ماه گذشته بیش از ۱۴.۷ میلیارد دلار ورودی خالص جذب کرده‌اند. تنگ بر مبانی قوی بلندمدت این صنعت تأکید کرد و جامعه را ترغیب نمود که با وجود نوسانات بازار، متمرکز باقی بمانند و به ساخت و توسعه ادامه دهند.

تأکید مدیرعامل بایننس بر علاقه بالا به صندوق‌های ETF بیت ‌کوین

ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیرعامل بایننس (Binance)، روز سه‌شنبه به علاقه قابل توجه به بیت ‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت که صندوق‌های قابل معامله بیت‌ کوین (ETF) که در ایالات متحده فهرست شده طی شش ماه گذشته بیش از ۱۴.۷ میلیارد دلار ورودی خالص جذب کرده‌اند.

تنگ تأکید کرد که با وجود نوسانات قیمت توکن‌ها و ارزش بازار، عوامل فاندامنتال بلندمدت این صنعت همچنان قوی باقی می‌مانند. او از جامعه خواست که متمرکز بمانند و به ساخت و توسعه ادامه دهند. مدیرعامل بایننس در ادامه گفت:

“در طول ۶ ماه، ETF‌های بیت‌ کوین که در ایالات متحده فهرست شده بیش از ۱۴.۷ میلیارد دلار ورودی خالص جذب کردند. نتیجه اصلی؟ علاقه به بیت ‌کوین و دارایی‌های دیجیتال همچنان بالا است. قیمت توکن‌ها و ارزش بازار نوسان دارند، اما عوامل فاندامنتال بلندمدت صنعت ما قوی است.”

در پست دیگری در X، تِنگ چشم انداز خوش بینانه خود را برای 12 ماه آینده به اشتراک گذاشت و چندین حوزه کلیدی توسعه را مورد توجه قرار داد. او مشتاقانه منتظر ظهور موارد استفاده جدید و ادامه نوآوری در این بخش، بهبود تجربه کاربر، افزایش پذیرش خرده‌فروشی ارزهای دیجیتال، و نهادینه‌سازی و پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال است. او همچنین پیشرفت در توسعه مقررات و وضوح را پیش‌بینی می‌کند. تنگ با تشویق جامعه سخن خود را خاتمه داد و اظهار داشت که این صنعت هنوز در مراحل اولیه خود است و چیزهای بیشتری برای ارائه در آینده دارد.

پس از این که چانگپنگ ژائو  (CZ) در پی اقدامات اجرایی چندین مقام از سمت خود کناره گیری کرد، تنگ به عنوان مدیر عامل بایننس برگزیده شد. در نوامبر سال 2023، Binance و چانگپنگ ژائو به اتهامات متعددی از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، از جمله نقض قانون اسرار بانکی (BSA) و عدم اجرای یک برنامه موثر ضد پولشویی (AML) اعتراف کردند. این توافقنامه منجر به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه بایننس و متعهد شدن به بهبودهای قابل توجهی در زمینه پیروی از قوانین شد.

اخیرا، تنگ نکات سرمایه گذاری برای ورود به بازار رمزارزها را به اشتراک گذاشت و بر اهمیت اجتناب از ترس از دست دادن (FOMO) تاکید کرد.

نظر شما در مورد ورودی های قابل توجه به ETF های بیت کوین و آینده دارایی‌های دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل بایننس: قیمت‌های رمزارزها ممکن است نوسان داشته باشند اما عوامل فاندامنتال‌ قوی هستند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.