چگونه وب 3 دسترسی به آب را در روستاهای هند متحول می‌کند؟

چگونه وب 3 دسترسی به آب را در روستاهای هند متحول می‌کند؟
آنچه در این مقاله میخوانید

شورای نوآوری رمزارزها تأثیر مثبت وب ۳ در مناطق روستایی هند را از طریق یک مطالعه موردی که بهبود دسترسی به آب را نشان داد، مورد توجه قرار داده است. راه‌حل‌های غیرمتمرکز، مانند آن‌هایی که توسط Atlantis DAO اجرا شده‌اند، دسترسی به آب را در مناطق خشک بهبود بخشیده و فرصت‌های اقتصادی ایجاد کرده‌اند. بیش از ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان گزارش دادند که دسترسی به آب پاک بهتر شده و مشاغل جدیدی در جامعه ایجاد شده‌اند، که سطح همکاری و مالکیت را تقویت می‌کند.

راه‌حل‌های وب ۳ دسترسی به آب را در مناطق روستایی هند متحول می‌کنند

شورای نوآوری رمزارزها روز چهارشنبه مزایای ملموس وب ۳ را از طریق یک مطالعه موردی در مناطق روستایی هند، جایی که دسترسی به آب به‌طور چشمگیری کاهش یافته است، به معرفی کرد. بر اساس اعلام این شورا:

“در مناطق روستایی هند، جایی که دسترسی به آب ۷۵ درصد کاهش یافته است، راه‌حل‌های غیرمتمرکز در حال تغییر این روند هستند.”

این شورا توضیح داد که جمعیت هند طی شش دهه گذشته حدود یک میلیارد نفر افزایش یافته است. در همین زمان، دسترسی به آب ۷۵ درصد کاهش یافته است. این کمبود به ‌ویژه در مناطق روستایی و خشک شدید است و بر زندگی روزمره و فرصت‌های آموزشی تأثیر می‌گذارد. این کمبود باعث شده است نرخ ترک تحصیل در مدارس ۲۰ درصد افزایش یابد، چون کودکان مجبور می‌شوند که جمع‌آوری آب را به تحصیل اولویت دهند. علاوه بر این، نزدیک به ۵۰ درصد از زنان به‌طور مکرر آب ناسالم جمع‌آوری می‌کنند.

در پاسخ به این وضعیت، Atlantis DAO ابتکاراتی را برای بهبود دسترسی به آب و ایجاد فرصت‌های اقتصادی راه‌اندازی کرده است. شورای نوآوری رمزارزها اعلام کرد:

“با استفاده از یک شبکه آب همتا به همتا، Atlantis DAO دسترسی به آب پاک، کارآیی جمع‌آوری آب، و منابع جدید درآمد را بهبود بخشید.”

در طول یک پروژه ۱۱ ماهه، پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شد: بیش از ۸۰ درصد از ۴,۰۰۰ شرکت‌کننده گزارش دادند که دسترسی به آب پاک بهتر شده است؛ تقریباً ۴۵۰ شغل جدید در این شبکه ایجاد شد؛ و تقریباً تمام شرکت‌کنندگان تجربه بهبود همکاری در جامعه را داشتند.

این شورا تأکید کرد که تمرکززدایی برای بازاندیشی بنیادین در هماهنگی منابع بسیار حیاتی بود، به طوری که دسترسی به آب کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شد و در عین حال فرصت‌های کسب درآمد انعطاف‌پذیر ایجاد شد. این شورا در ادامه اعلام کرد:

“بیشتر شرکت‌کنندگان احساس مالکیت بیشتری در اطمینان از دسترسی جوامع خود به آب پاک گزارش دادند.”

نظر شما در مورد تأثیر راه حل‌های غیرمتمرکز بر دسترسی به آب در روستاهای هند چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره چگونه وب 3 دسترسی به آب را در روستاهای هند متحول می‌کند؟ بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.