شرط‌‌بندی معامله‌گران بر روی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر

شرط‌‌بندی معامله‌گران بر روی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر
آنچه در این مقاله میخوانید

معامله‌گران اوراق قرضه در حال افزایش شرط‌بندی هستند که فدرال رزرو به جای افزایش استاندارد یک چهارم واحدی، نرخ بهره را نیم درصد در ماه سپتامبر کاهش خواهد داد.

این در بازار آتی وجوه فدرال مشهود است، جایی که داده‌های تورمی ملایم‌تر از پیش‌بینی‌شده در صبح پنجشنبه منتشر شد، موجی از خرید قراردادهای اکتبر را به راه انداخت که در روز جمعه ادامه یافت. با انقضای 31 اکتبر، قراردادها در جلسه 18 سپتامبر سیاستگذاران به طور کامل در یک چهارم واحد کاهش نرخ بها می‌دهند.

هرگونه خرید در سطوح قیمتی بالاتر به معنای این انتظار است که افراد بیشتری این ایده را قبول کنند که فدرال رزرو می تواند اولین چرخه تسهیلی خود را در سال‌های اخیر با یک حرکت بزرگ آغاز کند.

مریلین واتسون، رئیس استراتژی جهانی با درآمد ثابت بنیادی در شرکت بلک راک در تلویزیون بلومبرگ گفت: فدرال رزرو در موقعیت بسیار خوبی برای کاهش احتمالی در ماه سپتامبر قرار دارد. در حالی که او انتظار کاهش یک چهارم امتیازی را دارد، ما فکر می‌کنیم که آنها احتمالاً در ماه جولای اوضاع را بهبود خواهند بخشید. ما می‌دانیم که فدرال رزرو بسیار بسیار به داده‌ها وابسته بوده است.

این موقعیت‌ها همچنین از افزایش انتظارات برای کاهش نرخ بهره در 31 ژوئیه و 18 سپتامبر سود خواهند برد، اما معامله‌گران هفته‌ها پیش امید خود را برای کاهش نرخ بهره در جولای کنار گذاشتند و هیچ بانک بزرگ وال‌استریت چنین چیزی را پیش بینی نمی‌کند.

داده‌های آتی با بهره باز از CME Group Inc. نشان می‌دهد که خرید روز پنجشنبه ریسک جدیدی را ایجاد کرد. تعداد قراردادها فقط کمتر از 260000 قرارداد بود که یک رکورد برای دوره اکتبر بود. علاقه خرید در روز جمعه همچنان بالا بود و حجم آن تا ساعت 13:30 به بیش از 150000 رسید.

انتظارات ضمنی بازار از سیاست فدرال رزرو در روز جمعه پس از آن که گزارش قیمت تولیدکننده تاثیر کمی در مقایسه با گزارش روز پنجشنبه در مورد قیمت مصرف‌کننده داشت، تغییر چندانی نکرد.

قراردادهای مبادله‌ای که ارزش تسویه آنها توسط تصمیمات سیاست فدرال رزرو تعیین می‌شود، به طور کامل در یک چهارم واحد کاهش نرخ در سپتامبر و مجموع 60 واحد کاهش تا پایان سال قیمت‌گذاری می‌شوند که به معنای کاهش سه ماهه است.

دیدگاه خود را درباره شرط‌‌بندی معامله‌گران بر روی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.