رابرت کیوساکی با استناد به ورود بیت کوین به وال استریت، توصیه به خرید بیت کوین را تکرار کرد

رابرت کیوساکی با استناد به بارگذاری وال استریت در بیت کوین، توصیه به خرید بیت کوین را تکرار کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» (Rich Dad Poor Dad)، توصیه خود برای خرید بیت‌ کوین (Bitcoin) را تجدید کرده و اعلام کرده است که وال استریت (Wall Street) در حال خریداری گسترده این ارز دیجیتال است. او سرمایه‌گذاران را ترغیب کرد تا از فرصت‌ها در میان شرایط چالش‌برانگیز استفاده کنند. این نویسنده مشهور اخیراً پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت ‌کوین پس از یک بحران اقتصادی می‌تواند به رقم خیره‌کننده ۱۰ میلیون دلار برسد.

رابرت کیوساکی به خرید بیشتر بیت ‌کوین توصیه می‌کند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» (Rich Dad Poor Dad)، این هفته چندین توصیه در پلتفرم اجتماعی X به اشتراک گذاشت. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی در پستی در روز چهارشنبه در پلتفرم X هشدار داد که یک دوره سخت در پیش است و تأکید کرد که موفقیت به کسانی می‌رسد که می‌دانند چگونه در شرایط دشوار پیشرفت کنند. او هشدار داد که بسیاری ممکن است در این زمان چالش‌برانگیز ضررهای قابل‌توجهی ببینند و از دنبال‌کنندگان خود خواست که جزو بازندگان نباشند.

کیوساکی نوشت: “شرایط چالش برانگیزی در راه است: در توییت قبلی‌ام گفتم که موفقیت نصیب کسانی می‌شود که می‌دانند چگونه در شرایط بد پیشرفت کنند. شرایط چالش برانگیز اکنون در حال تشدید است. میلیون‌ها نفر خواهند باخت. لطفاً یکی از بازندگان نباشید” و افزود:

“قیمت بیت ‌کوین در حال افزایش است چون وال استریت در حال خرید بیت ‌کوین است. این زمان شماست که یک شرایط بد را به شرایطی عالی تبدیل کنید. بیشتر طلا، نقره و بیت کوین بخرید.”

اوایل این هفته، کیوساکی دو مورد از آن چه که «کلمات خردمندانه پدر پولدار» نامید، به اشتراک گذاشت. او خاطرنشان کرد که “پول یک ابزار است… نه هدف” و “آزادی هدف است.”

او همچنین نوشت: “موفقیت شما در زندگی بستگی به این ندارد که فقط دست‌های خوب کارت به شما داده شود… موفقیت شما در زندگی بستگی به این دارد که وقتی که یک دست بد به شما داده می‌شود، چقدر خوب کارت‌هایتان را بازی می‌کنید….”

کیوساکی (Kiyosaki) مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های جسورانه در مورد بیت کوین (Bitcoin) و طلا در میان یک سقوط اقتصادی پیش‌بینی‌شده ارائه داده است. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۰ میلیون دلار و طلا به ۱۵,۰۰۰ دلار پس از یک سقوط بزرگ بازار برسد.

با وجود این که کیوساکی به بیشتر افراد توصیه کرده بود که بیت کوین خود را در زمان کاهش اخیر قیمت بفروشند، او خود همچنان به خرید بیشتر ادامه می‌دهد و استراتژی بلندمدتی مشابه به روش «خرید و نگه‌داری برای همیشه» وارن بافت (Warren Buffett) را اتخاذ کرده است. او در مورد سرمایه‌گذاری در صندوق‌های قابل معامله بیت کوین (ETFs) هشدار داده و توصیه کرده است که بیت کوین واقعی را در اختیار داشته باشید. کیوساکی فاش کرد که ابتدا ۶۰ بیت کوین به قیمت هر یک ۶,۰۰۰ دلار خریداری کرده و از آن زمان هر ماه بیت کوین بیشتری خریده است. با وجود نوسانات قیمت بیت کوین، او معتقد است که بیت کوین همچنان آسان‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک میلیونر است و افزایش قیمت‌های قابل توجهی را پیش‌بینی می‌کند.

نظر شما در مورد توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های رابرت کیوساکی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی با استناد به ورود بیت کوین به وال استریت، توصیه به خرید بیت کوین را تکرار کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.