افزایش ارزش اوراق قرضه ایالات متحده

افزایش ارزش اوراق قرضه ایالات متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

بزرگترین بازار اوراق قرضه جهان در حال رسیدن به نقطه عطفی است و خزانه‌داری‌های ایالات متحده زیان‌های سال 2024 خود را از بین می‌برند زیرا معامله‌گران شروع به پذیرش ایده کاهش سه نرخ بهره در سال جاری کرده‌اند.

خوش‌بینی مرتبط با کاهش تورم در این هفته در بدهی‌های دولت ایالات متحده کاملاً نمایان شد و بازدهی در سراسر منحنی کاهش یافت زیرا داده‌ها از کاهش هزینه‌های استقراض در ماه سپتامبر حمایت می‌کردند. بازدهی خزانه‌داری دو ساله حساس‌تر از سررسیدهای طولانی‌تر به سیاست پولی فدرال رزرو در این هفته با 15 واحد کاهش به 4.45 درصد رسید که پایین‌ترین رقم از مارس تاکنون است.

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در BNY Wealth گفت: همه نشانه‌ها حاکی از شروع کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر است.

پاول این هفته به قانونگذاران گفت که مقامات به طور فزاینده‌ای نسبت به خطرات احتمالی برای بازار کار محتاط هستند، در حالی که منتظر شواهد بیشتری از کاهش تورم هستند. در روز پنجشنبه، داده‌ها نشان داد که شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه ژوئن با سرعتی کند طی سه سال گذشته افزایش یافت و به افزایش در بازار اوراق قرضه دامن زد.

در حالی که ارقام منتشر شده در روز جمعه نشان می‌دهد قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ژوئن کمی بیشتر از پیش‌بینی‌ها افزایش یافته است، فعالان بازار بیشتر بر کاهش احساسات مصرف‌کننده تمرکز کردند.

سوآپ‌های نرخ بهره نشان داد که معامله‌گران تماماً در یک چهارم واحد کاهش نرخ بهره در نشست سپتامبر قیمت‌گذاری کرده‌اند و بیش از دو کاهش در سال جاری را هدف قرار داده‌اند. روز جمعه، اقتصاددانان بارکلیز پیش‌بینی خود را برای سیاست فدرال رزرو تغییر دادند و پیش‌بینی کردند که دومین کاهش نرخ بهره در ماه دسامبر علاوه بر کاهشی که قبلاً در سپتامبر انتظار داشتند، کاهش یابد.

مولی مک گاون، استراتژیست نرخ در TD Securities می گوید: به طور کلی، ما فکر می‌کنیم که نرخ‌ها همچنان پایین‌تر به سمت کاهش می‌روند و اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار هستند.

در حالی که بازار در مورد کاهش نرخ بهره در سپتامبر کاملاً مطمئن است، محمد الاریان، رئیس کالج کوئینز، احتیاط کرد که انتخابات ریاست جمهوری آینده ممکن است تصمیم فدرال رزرو را پیچیده کند. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، که پس از عملکرد ضعیف جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در یک مناظره به قدرت رسید، ایده‌هایی را برای اعمال تعرفه‌های سنگین و سرکوب مهاجرت مطرح کرده است.

 

 

دیدگاه خود را درباره افزایش ارزش اوراق قرضه ایالات متحده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.