پاول: داده‌های اخیر تورم اعتماد را در مسیر 2 درصد افزایش داده است

پاول: داده‌های اخیر تورم اعتماد را در مسیر 2 درصد افزایش داده است
آنچه در این مقاله میخوانید

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت داده‌های اقتصادی سه‌ماهه دوم به سیاست‌گذاران اطمینان بیشتری داده است که تورم به سمت هدف ۲ درصدی بانک مرکزی پیش می‌رود و احتمالاً راه را برای کاهش کوتاه‌مدت نرخ بهره هموار می‌کند.

پاول به سه آخرین قرائت تورم از جمله مورد هفته گذشته اشاره کرد، اگرچه به وضوح گفت که قصد ندارد پیام خاصی در مورد زمان کاهش نرخ‌ها ارسال کند.

پاول روز دوشنبه در طی مصاحبه‌ای با دیوید روبنشتاین در باشگاه اقتصادی گفت: ما در سه ماهه اول هیچ اعتماد بیشتری به دست نیاوردیم، اما سه خوانش در سه ماهه دوم، از جمله مورد هفته گذشته، تا حدودی به اطمینان می‌افزاید.

رئیس فدرال رزرو همچنین تغییر لحن برخی از مقامات بانک مرکزی به سمت تاکید بر خطرات احتمالی برای بازار کار را در کنار تمرکز مداوم آنها بر کاهش تورم تقویت کرد.

پاول گفت: اکنون که تورم کاهش یافته و بازار کار واقعاً سرد شده است، ما به بررسی هر دو دستور خواهیم پرداخت.

در حالی که اقتصاد ایالات متحده با سرعت بالا در حال افزایش مشاغل است و بیکاری پایین است، بازار کار نشانه‌هایی از سرد شدن را نشان داده است. نرخ بیکاری در ماه های اخیر به تدریج افزایش یافته است و اکنون به بالاترین سطح از سال 2021 رسیده است.

این روند، همراه با بهبود داده‌های تورم، این موضوع را تقویت کرده است که فدرال رزرو به زودی شروع به کاهش نرخ کلیدی خود کند. فدرال رزرو تقریباً یک سال است که هزینه های استقراض را در بالاترین سطح در بیش از دو دهه گذشته نگه داشته است.

دیدگاه خود را درباره پاول: داده‌های اخیر تورم اعتماد را در مسیر 2 درصد افزایش داده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.