اطمینان 100 درصدی معامله‌گران از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر

اطمینان 100 درصدی معامله‌گران از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر
آنچه در این مقاله میخوانید

معامله‌گران اکنون 100 درصد مطمئن هستند که فدرال رزرو تا سپتامبر نرخ بهره را کاهش خواهد داد.

بر اساس گزارش CME، اکنون 93.3 درصد احتمال وجود دارد که محدوده هدف فدرال رزرو برای نرخ وجوه فدرال، یعنی نرخ کلیدی آن، با یک چهارم درصد کاهش به 5 درصد به 5.25 درصد در سپتامبر از 5.25 درصد به 5.50 درصد در سپتامبر برسد.

ابزار FedWatch می‌گوید احتمال 6.7 درصد کاهش نیم درصدی نرخ در ماه سپتامبر وجود دارد که برخی از معامله‌گران معتقدند بانک مرکزی در نشست پایانی جولای و دوباره در سپتامبر کاهش خواهد یافت.

کاتالیزور تغییر شانس، به‌روز‌رسانی شاخص قیمت مصرف‌کننده برای ماه ژوئن بود که در هفته گذشته اعلام شد، که کاهش 0.1 درصدی را نسبت به ماه قبل نشان داد. این نرخ تورم سالانه را 3 درصد نشان می‌دهد که پایین‌ترین میزان در سه سال اخیر است.

ابزار CME FedWatch احتمالات را بر اساس معاملات قراردادهای آتی صندوق‌های فدرال در بورس محاسبه می‌کند، جایی که معامله‌گران در حال شرط‌بندی بر روی سطح نرخ موثر وجوه فدرال در افزایش 30 روزه هستند. به بیان ساده، این بازتابی از جایی است که معامله‌گران پول خود را قرار می‌دهند. احتمال واقعی باقی ماندن نرخ‌ها در ماه سپتامبر به جایی که امروز هستند، صفر درصد نیست، اما این بدان معناست که هیچ معامله‌گری حاضر نیست پول واقعی را برای شرط‌بندی روی آن قرار دهد.

اشارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، همچنین باور معامله‌گران را مبنی بر اینکه بانک مرکزی تا سپتامبر اقدام خواهد کرد، تقویت کرده است. روز دوشنبه، پاول گفت، فدرال رزرو منتظر نخواهد ماند تا تورم قبل از شروع کاهش، به نرخ هدف 2 درصد برسد، زیرا تأثیرات تأخیر انقباض کاهش می‌یابد.

او گفت که فدرال رزرو به دنبال اطمینان بیشتر است که تورم به سطح 2 درصد باز خواهد گشت.

پاول افزود: آنچه این اطمینان را در این مورد افزایش می‌دهد، داده‌های تورمی خوب است، و اخیراً برخی از آن‌ها را دریافت کرده‌ایم.

فدرال رزرو بعدی در تاریخ 31 ژوئیه و دوباره در 18 سپتامبر در مورد نرخ بهره تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه خود را درباره اطمینان 100 درصدی معامله‌گران از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.