اریک وورهیس درباره آخرالزمان مالی هشدار داد!

اریک وورهیس درباره آخرالزمان مالی هشدار داد!
آنچه در این مقاله میخوانید

اریک وورهیس (Erik Voorhees)، بنیان‌گذار شاپ‌شیفت (Shapeshift)، درباره مسیر فاجعه‌بار بدهی ملی ایالات متحده هشدار داده است. او پیش‌بینی می‌کند که بازار اوراق قرضه فروپاشیده و نابود خواهد شد و این را به عنوان فاجعه‌بارترین رویداد زندگی ما می‌نامد. وورهیس بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان یک دارایی امن در برابر این آخرالزمان مالی توصیه می‌کند و از رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ (Donald Trump) و معاون او، سناتور جی‌دی ونس (J.D. Vance)، می‌خواهد که محیطی مساعد برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنند، تا در نهایت به تحمل فروپاشی مالی پیش‌رو کمک کند.

فاجعه‌بارترین و مهم‌ترین رویداد زندگی ما

اریک وورهیس (Erik Voorhees)، چهره برجسته در صنعت ارزهای دیجیتال و بنیان‌گذار پلتفرم شاپ‌شیفت (Shapeshift)، روز سه‌شنبه در پلتفرم اجتماعی ایکس (X) نگرانی‌های خود را در مورد بدهی ملی فزاینده ایالات متحده ابراز کرد. او تأکید کرد که تحت مدیریت ترامپ (Donald Trump) یا بایدن (Joe Biden)، بدهی ملی سالانه حداقل یک تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

او تأکید کرد: “این البته تهدید واقعی است.” وورهیس افزود: “این مسئله نمی‌تواند اصلاح شود. ریاضیات تحت هیچ مجموعه‌ای از فرضیات قابل قبول نمی‌تواند کار کند.” او پیش‌بینی کرد که “این ماجرا به فروپاشی بازار اوراق قرضه و نابودی منجر می‌شود.” بنیان‌گذار شاپ‌شیفت تأکید کرد:

“این مسئله فاجعه‌بارترین و مهم‌ترین رویداد زندگی ما خواهد بود.”

با وجود این چشم‌انداز ناامیدکننده، وورهیس (Erik Voorhees) یک راه ممکن برای رسیدن به یک جامعه قوی‌تر را پیشنهاد داد که از مفهوم دولت‌های بزرگ ملی قرن بیستم فاصله بگیرد. او به بیت‌ کوین (Bitcoin) به عنوان یک عنصر کلیدی در این انتقال اشاره کرد و اظهار داشت: “وجود بیت ‌کوین (یا هر چیزی مشابه آن) شاید پیش‌نیازی برای یک “تمدن خوب در سوی دیگر” باشد، نه به این دلیل که همه مشکلات جهان را حل می‌کند، بلکه به این دلیل که ممکن است از طریق نظریه بازی‌های اقتصادی، از تضعیف پول (تورم) که باعث تشکیل دولت‌های بزرگ ملی می‌شود، جلوگیری کند. این ممکن است زندانی باشد که در نهایت این موجود را محدود می‌کند.”

او توضیح داد که با افزایش شناخت بیت ‌کوین به عنوان یک دارایی پایدارتر نسبت به ارزهای فیات، جایگاهی که طی دو تا سه نسل قابل دستیابی است، بیت ‌کوین می‌تواند به عنوان یک نیروی تثبیت‌کننده عمل کند. او یادآوری کرد: “به یاد داشته باشید که دلار فیات تنها ۵۰ سال قدمت دارد.”

وورهیس (Erik Voorhees) در ادامه، برخی پیشنهادات را برای رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای ریاست جمهوری، دونالد ترامپ (Donald Trump) و هم‌پیمانش، سناتور جی‌دی ونس (J.D. Vance)، در پرتو چالش‌های اقتصادی ارائه داد. بنیان‌گذار شاپ‌شیفت (Shapeshift) پیشنهاد کرد که بهترین اقدام برای دولت آن‌ها ایجاد محیطی باشد که در آن ارزهای دیجیتال بتوانند بدون آزار و اذیت رشد کنند و اظهار داشت:

“بهترین کاری که ترامپ/ ونس می‌توانند در دوران حکومتشان انجام دهند، از آنجایی که نمی‌توانند (و نخواهند) وضعیت بدهی را به طور مادی کاهش دهند، ایجاد فضایی است که در آن کریپتو رمزارز چهار سال رشد کند و بدون آزار و اذیت باشد.”

وورهیس نتیجه‌گیری کرد: “سپس، ریشه‌های آن عمیق‌تر در خاک فرهنگ ما نفوذ می‌کند و در برخی مواقع (شاید همین حالا)، به اندازه کافی محکم می‌شود تا از آخرالزمان مالی بعدی جان سالم به در ببرد.”

نظر شما در مورد دیدگاه‌های اریک وورهیس در مورد بدهی ملی و پیشنهادات او به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و معاون وی، سناتور جی دی ونس، در مورد سیاست‌های بیت ‌کوین و کریپتو چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره اریک وورهیس درباره آخرالزمان مالی هشدار داد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.