ترامپ مجدداً بر حمایت از رمزارزها تاکید کرد و قصد دارد چهارمین مجموعه NFT را راه‌اندازی کند

ترامپ مجدداً بر حمایت از رمزارزها تاکید کرد و قصد دارد چهارمین مجموعه NFT را راه‌اندازی کند
آنچه در این مقاله میخوانید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای ریاست جمهوری، بار دیگر حمایت خود را از رمز ارزها تکرار کرده و تأکید کرد: “اگر ما این کار را نکنیم، چین آن را برمی‌دارد” و بر این صنعت مسلط می‌شود. او فاش کرد که قصد دارد مجموعه دیگری از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کند. ترامپ تأکید کرد که تقریباً تمام NFT‌های قبلی او با رمز ارز پرداخت شده‌اند و آن را “ارز جدید” نامید. ترامپ تأکید کرد: “این موضوع چشمان من را باز کرد.”

ترامپ: آمریکا باید رمز ارزها را بپذیرد وگرنه چین این کار را خواهد کرد

دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای ریاست جمهوری، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ (Bloomberg) که روز سه‌شنبه منتشر شد، در مورد رمز ارزها صحبت کرد. این مصاحبه در ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در باشگاه گلف مار-ا-لاگو (Mar-a-Lago) در پالم بیچ، فلوریدا، دو روز قبل از اولین مناظره ریاست جمهوری ۲۰۲۴ و حدود دو هفته قبل از تلاش ناکام برای ترور انجام شد. از ترامپ در مورد تغییر موضع او از فردی شکاک به رمز ارزها به کسی که در جامعه رمز ارز مورد توجه واقع شده و از استخراج رمز ارز در ایالات متحده حمایت می‌کند، پرسیده شد.

ترامپ گفت: “اگر ما این کار را نکنیم، چین آن را برمی‌دارد و چین آن را خواهد داشت — یا شخص دیگری، اما به احتمال زیاد چین. چین خیلی به آن علاقه‌مند است. همچنین، این مسئله از بین نمی‌رود. این شگفت‌انگیز است.” او به تعاملات خود با رهبران این صنعت مانند جمع‌آوری کمک مالی در سان فرانسیسکو (San Francisco) در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد)، اشاره کرد. رئیس‌جمهور سابق تأکید کرد:

“حالا، اگر من آن را کنار بگذارم، کشور دیگری، به احتمال زیاد چین، آن را به چنگ می‌آورد، — آن‌ها در این حوزه بسیار پیشرفته هستند. بنابراین باید به آن نگاه کرد: آن چه من دوباره می‌خواهم، این است که چه چیزی برای کشور خوب است.”

ترامپ در ادامه درباره مجموعه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود صحبت کرد. او توضیح داد که با سه مجموعه NFT خود، بیشتر پرداخت‌ها به صورت رمز ارز بوده است. ترامپ تأکید کرد: “من متوجه شدم که ۸۰ درصد پول به صورت رمز ارز پرداخت شده است. این فوق‌العاده بود.” او افزود که NFT‌هایش “بسیار موفق” بوده‌اند. او خاطرنشان کرد: “ما یک سال وقت داشتیم تا همه آن‌ها را بفروشیم، و در یک روز فروخته شدند. همه چیز فروخته شد: ۴۵,۰۰۰ کارت. و من این کار را سه بار انجام دادم.” ترامپ اضافه کرد:

“من قصد دارم یکی دیگر را هم انجام دهم، چون مردم می‌خواهند که یکی دیگر را انجام دهم. این روحیه باور نکردنی است. زیباست. اما چیزی که واقعاً متوجه شدم این بود که همه چیز به صورت رمز ارز پرداخت شده بود، می‌توانم بگویم تقریباً همه آن به این ارز جدید پرداخت شده بود، و این مسئله چشم‌های من را باز کرد.”

ترامپ گفت: “بنابراین ما یک مبنای خوب داریم. این یک نوزاد است. در حال حاضر یک نوزاد است. اما نمی‌خواهم مسئول این باشم که اجازه دهم کشور دیگری این حوزه را تسخیر کند. و بنابراین فکر می‌کنم که ما خوب خواهیم بود. همچنین، من با افرادی در این صنعت آشنا شده‌ام، آن‌ها افراد درجه یک هستند. و شما از جیمی دایمون (Jamie Dimon) بپرسید، جیمی دایمون خیلی منفی بود و حالا ناگهان کمی نظرش تغییر کرده است.”

نظر شما در مورد موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مورد ارزهای دیجیتال، برنامه او برای راه‌اندازی یک مجموعه NFT دیگر و نگرانی‌های او در مورد چین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ترامپ مجدداً بر حمایت از رمزارزها تاکید کرد و قصد دارد چهارمین مجموعه NFT را راه‌اندازی کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.