مدیرعامل ریپل اختلاف سیاسی در مورد رمزارزها را مورد انتقاد قرار داد

مدیرعامل ریپل اختلاف سیاسی در مورد رمزارزها را مورد انتقاد قرار داد
آنچه در این مقاله میخوانید

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل، از سیاسی‌سازی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده انتقاد کرده و بر ضرورت رویکرد دوحزبی و دستورالعمل‌های نظارتی شفاف تأکید کرد. او تقسیم‌بندی حزبی در نوآوری‌های ارز دیجیتال را محکوم کرد و به‌ خصوص به توصیف سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزارهای فعالیت‌های غیرقانونی پرداخت. گارلینگهاوس خواستار همکاری دوحزبی برای بهره‌برداری کامل از مزایای ارزهای دیجیتال شد.

گارلینگهاوس خواستار حمایت دوحزبی از رمز ارزها شد

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل، در جریان رویداد فورچون برین‌استورم تک ۲۰۲۴ (Fortune Brainstorm Tech 2024) در روز سه‌شنبه، نگرانی‌های خود را درباره تقسیم‌بندی حزبی در مورد ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ابراز کرد. او گفت: “برای من که در کانزاس بزرگ شدم، شوک‌آور است که به نوعی یک فناوری مانند این به یک مسئله حزبی تبدیل شده است.” این مدیر ریپل پرسید چرا نوآوری که هدف آن کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی است، سیاسی شده است.

گارلینگهاوس به خصوص سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از ماساچوست را برای استفاده از اظهارات ضد ارز دیجیتال به عنوان موضوع صحبت در کمپین انتخاباتی‌اش مورد انتقاد قرار داد. او اظهار داشت:

“این واقعیت که این مسئله حزبی شده است، من فکر می‌کنم بیمار صفر در این زمینه الیزابت وارن است که از آن به عنوان یک موضوع صحبت در کمپین انتخاباتی‌اش استفاده می‌کند و می‌گوید که تمام ارزهای دیجیتال برای اعمال بد استفاده می‌شوند و غیره، که این مسئله به ‌طور قطع درست نیست.”

رئیس ریپل به یک دینامیک عجیب اشاره کرد که در آن جمهوری‌خواهان طرفدار ارزهای دیجیتال هستند، در حالی که بسیاری از دموکرات‌ها مخالف این فناوری هستند. او افزود: “این برای من بی‌معنی است.” و به توییتی از یک خبرنگار فورچون درباره پیامدهای سیاسی این مواضع اشاره کرد.

گارلینگهاوس اذعان کرد که برخی از دموکرات‌های برجسته در حال بازنگری در مواضع خود نسبت به ارزهای دیجیتال هستند. او در یک میزگرد ارزهای دیجیتال در واشنگتن دی‌سی شرکت کرد که توسط نماینده کالیفرنیا، رو خانا (Ro Khanna) رهبری می‌شد و شخصیت‌های معتبری مانند مارک کوبان (Mark Cuban) و سناتور کیرستن جیلیبرند (Kirsten Gillibrand) حضور داشتند. او گفت: “دموکرات‌های برجسته‌ای هستند که به نظر من در تلاش برای حل این مسئله هستند.” و به یک نماینده اشاره کرد که اذعان کرد موضوع را به درستی درک نکرده است.

با وجود اختلافات حزبی کنونی، گارلینگهاوس همچنان به رویکرد دوحزبی امیدوار است. او بر نیاز به مقررات شفاف تأکید کرد و اشاره کرد که بسیاری در فضای ارزهای دیجیتال در تلاشند تا قوانین را رعایت کنند. او گفت: “ما به مدت پنج سال درخواست کرده‌ایم، به ما قوانین واضح بدهید.”

گارلینگهاوس پس از این رویداد در شبکه اجتماعی ایکس (X) نوشت:

“اساساً تنها در ایالات متحده این موضوع حتی یک مسئله است… در جاهای دیگر، افراد از بخش‌های عمومی و خصوصی با صحبت درباره این که این فناوری‌ها چقدر عمیق هستند و چگونه می‌توانند سیستم‌های موجود را بهبود بخشند، شروع می‌کنند. بیایید به جای مزخرفات حزبی، به دنبال آن باشیم (همان‌طور که در بسیاری از کشورها دیده‌ایم).”

نظر شما در مورد دیدگاه برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در مورد اختلاف سیاسی در مورد رمزارزها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیرعامل ریپل اختلاف سیاسی در مورد رمزارزها را مورد انتقاد قرار داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.