آرژانتین و برزیل در میان 10 کشور برتر با بیشترین مالکیت رمزارزها

آرژانتین و برزیل در میان 10 کشور برتر با بیشترین مالکیت رمزارزها
آنچه در این مقاله میخوانید

طبق گزارش اخیر ارائه شده توسط Triple-A، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های درگاه پرداخت رمزارز با لیبل سفید، آرژانتین و برزیل جزء 10 کشور برتر با بیشترین مالکیت رمز ارز هستند. آرژانتین که 18.9 درصد از جمعیت آن رمز ارز دارند، در این لیست در جایگاه چهارم قرار دارد، در حالی که برزیل با 17.5 درصد در جایگاه ششم قرار دارد.

آرژانتین و برزیل در میان کشورهای با بیشترین مالکیت رمز ارز

آمریکای لاتین با ویژگی‌ها و نیازهای خاص خود به یک مرکز داغ رمز ارز تبدیل شده است. Triple-A، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت رمزارز با لیبل، گزارشی منتشر کرده که آرژانتین و برزیل را به عنوان بخشی از 10 کشور برتر قرار داده که جمعیت آن‌ها رمز ارز بیشتری دارند. در حالی که جایگاه اول توسط امارات متحده عربی (UAE) با 25.3 درصد از جمعیت خود که به نوعی دارایی رمز ارزی دارند، گرفته شده است، آرژانتین با 18.9 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد. برزیل با 17.5 درصد در جایگاه ششم قرار دارد.

موج تورم و کاهش ارزش پول که آرژانتینی‌ها از مدت‌ها پیش با آن مواجه بوده‌اند، همراه با کنترل‌های ارزی موجود، دلیل عطش آرژانتینی‌ها برای رمز ارزها، به‌ویژه استیبل ‌کوین‌ها است. در حالی که برخی گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که آرژانتینی‌ها بیشتر در بیت‌ کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا استیبل‌ کوین‌ها، طبق گزارش Lemon، 80 درصد از خریدهای رمز ارزی در سال 2023 شامل برخی استیبل ‌کوین‌ها بوده است.

در مقابل، برزیلی‌ها رمز ارز را به‌عنوان یک دارایی برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند و بازار پیشرفته‌ای دارند که حتی بورس‌های سهام محصولات مرتبط با رمز ارز را ارائه می‌دهند.

با این حال، تنها کشور دیگری که وارد 20 کشور برتر می‌شود، ونزوئلا است که در جایگاه هفدهم قرار دارد و کمی بیش از 10 درصد از جمعیت آن رمز ارز دارند. ونزوئلا با مواجهه با مشکلات مشابه آرژانتین وارد بازار رمز ارز شده و بیشتر تمرکز آن بر استیبل‌ کوین‌ها است. این مسئله نشان می‌دهد که در حالی که پذیرش رمز ارزها در آمریکای لاتین بالا است، همچنان در مراکز خاص متمرکز شده و هنوز جای رشد دارد.

این گزارش تخمین می‌زند که آسیا در مالکیت رمز ارزها پیشرو است و حدود 326.8 میلیون نفر در این قاره رمز ارز دارند. این روند نشان‌دهنده افزایش 21.8 درصدی نسبت به سال 2023 است. با این وجود، مالکیت رمز ارزها در سراسر جهان در حال رشد است که به نظر Triple A نشان‌دهنده نقش رو به رشد ارزهای دیجیتال در اکوسیستم مالی جهانی است.

نظر شما در مورد سطح مالکیت رمز ارز ثبت شده در برزیل و آرژانتین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره آرژانتین و برزیل در میان 10 کشور برتر با بیشترین مالکیت رمزارزها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.