سقوط چشمگیر قیمت ​​بیت کوین به زیر 66 هزار دلار و بازگشت به بالای 68 هزار دلار پس از تصمیم بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات

سقوط چشمگیر قیمت بیت کوین به زیر 66 هزار دلار و بازگشت به بالای 68 هزار دلار پس از تصمیم بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از اعلام کناره‌گیری رئیس‌جمهور ایالات متحده، جو بایدن، از انتخابات ۲۰۲۴، در روز یکشنبه ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی (EDT)، قیمت بیت ‌کوین (BTC) پس از یک کاهش ناگهانی به ۶۵,۸۳۳ دلار به ازای هر کوین، در محدوده ۶۷,۹۶۸ تا ۶۸,۱۰۸ دلار به ازای هر واحد معامله می‌شود. نوسانات در تاریخ ۲۱ جولای (31 تیر) منجر به تسویه ۳۷.۳۲ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید بیت‌ کوین در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید در کل بازار ارزهای دیجیتال شد.

یکشنبه‌ پرنوسان برای بیت‌ کوین: نوسانات قیمت و تسویه‌ها پس از انتشار خیر کناره‌گیری بایدن

بازار ارزهای دیجیتال امروز با نوسانات زیادی همراه بود، به طوری که کمترین قیمت در میان ‌روز ۶۵,۸۳۳ دلار و بالاترین قیمت ۶۸,۲۳۹ دلار در بعدازظهر یکشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت شرقی (EDT) ثبت شد. ارزش کل اقتصاد ارزهای دیجیتال ۲.۴۵ تریلیون دلار است و با وجود افزایش قیمت بیت‌ کوین، ارزش بازار به طور کلی ۰.۱۹ درصد کاهش یافته است.

پس از اعلام این خبر، قیمت بیت کوین به 65,833 دلار کاهش یافت و سپس به سرعت به بالای محدوده 68 هزار دلاری بازگشت
پس از اعلام این خبر، قیمت بیت کوین به 65,833 دلار کاهش یافت و سپس به سرعت به بالای محدوده 68 هزار دلاری بازگشت

لازم به ذکر است که کاهش قیمت به زیر ۶۶,۰۰۰ دلار در روز یکشنبه با اعلام جو بایدن مبنی بر عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ همزمان شد. این کاهش قیمت منجر به تسویه ۱۰۰.۲۶ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید در بازارهای مشتقات ارز دیجیتال شد که از این مقدار، ۳۷.۳۲ میلیون دلار مربوط به پوزیشن‌های خرید بیت‌ کوین بود.

اتریوم (ETH) نیز شاهد تسویه ۲۹.۵۸ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید بود. مجموعاً ۱۴۵.۳۵ میلیون دلار در پوزیشن‌های خرید و فروش نیز در طی نوسانات قیمتی شدید تسویه شد. در روز گذشته، ۴۹,۷۸۷ معامله‌گر تسویه شدند و یک شرط‌بندی با اهرم بیت ‌کوین در بایننس (Binance) شاهد از بین رفتن ۱۰.۹۵ میلیون دلار در یک شرط بود. بیش از ۷۰ میلیون دلار پوزیشن خرید و بیش از ۳۱ میلیون دلار پوزیشن فروش همگی در چهار ساعت گذشته و در پی اخبار کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری رخ دادند.

نظر شما در مورد نوسانات بیت کوین در بعدازظهر یکشنبه پس از اعلام کناره‌گیری بایدن از انتخابات چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره سقوط چشمگیر قیمت ​​بیت کوین به زیر 66 هزار دلار و بازگشت به بالای 68 هزار دلار پس از تصمیم بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.