بایدن از انتخابات 2024 خارج شد، پُلی مارکت کامالا هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها پیش‌بینی کرد

بایدن از انتخابات 2024 خارج شد، پُلی مارکت کامالا هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها پیش‌بینی کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از اعلام این که رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) از انتخابات ۲۰۲۴ کناره‌گیری خواهد کرد، بازار پیش‌بینی پولی مارکت (Polymarket) اکنون نشان می‌دهد که احتمال ۸۱ درصد وجود دارد که کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، نامزد حزب دموکرات در کنوانسیون ملی آینده خواهد بود.

پولی مارکت کامالا هریس را به عنوان گزینه محبوب دموکرات‌ها اعلام می‌کند

بعدازظهر یکشنبه، رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) اعلام کرد که برای انتخابات مجدد به عنوان نامزد دموکرات در مقابل رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ (Donald Trump)، شرکت نخواهد کرد. این تصمیم حزب دموکرات را مجبور می‌کند تا یک نامزد اصلی جدید برای مقابله با ترامپ انتخاب کند. پس از اعلام بایدن، پولی مارکت (Polymarket) که توسط پولیگان (Polygon) پشتیبانی می‌شود، شاهد سیل جدیدی از گمانه‌زنی‌ها بود. در ساعت 2:10 بعدازظهر به وقت شرقی (EDT) در روز یکشنبه، احتمال موفقیت کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، به 84 درصد رسید. با این حال، تا ساعت 2:41 بعدازظهر، احتمال او کمی کاهش یافت و به 81 درصد رسید.

یکی دیگر از نامزدهای احتمالی، گرچن ویتمر (Gretchen Whitmer)، فرماندار میشیگان، از 12 درصد احتمال موفقیت برخوردار است. هر دو هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) و میشل اوباما (Michelle Obama) 4 درصد احتمال موفقیت دارند، در حالی که گاوین نیوسام (Gavin Newsom)، فرماندار کالیفرنیا، با 3 درصد احتمال موفقیت در ساعت 2:41 بعدازظهر قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که این ارقام در طول هفته و طی فرآیند انتخاب حزب دموکرات به طور قابل توجهی نوسان داشته باشند. احتمال انتخابات بایدن برای نامزد شدن به 1- درصد کاهش یافته است.

با آماده شدن حزب دموکرات برای یک فرآیند انتخاباتی جدی، بازار پیش‌بینی چشم‌انداز پویایی را نشان می‌دهد که در حال حاضر کامالا هریس (Kamala Harris) در صدر قرار دارد. با توجه به نوسانات قابل توجهی که پیش‌بینی می‌شود، روزهای آینده در شکل‌گیری نامزد نهایی بسیار مهم خواهند بود. تصمیم نهایی حزب در نهایت تعیین‌کننده قدرت مبارزه‌طلبی آنها در برابر نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات آینده خواهد بود.

از سوی دیگر، در پیش‌بینی‌های انتخابات عمومی در پولی مارکت (Polymarket)، کامالا هریس از ترامپ عقب است و با 28 درصد احتمال پیروزی در مقابل 66 درصد احتمال پیروزی ترامپ (Donald Trump) قرار دارد.

نظر شما در مورد انصراف جو بایدن از رقابت ریاست جمهوری سال 2024 و احتمالات بازار پیش‌بینی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بایدن از انتخابات 2024 خارج شد، پُلی مارکت کامالا هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها پیش‌بینی کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.