میلیاردر خودخوانده نیجریه از بازداشت پلیس آزاد شد

میلیاردر خودخوانده نیجریه از بازداشت پلیس آزاد شد
آنچه در این مقاله میخوانید

لینوس ویلیامز (Linus Williams)، میلیاردر خودخوانده نیجریه‌ای فعال در زمینه رمز ارزها، که به تازگی بازداشت شده بود، با وثیقه آزاد شد. به گفته یک سلبریتی جنجالی اینستاگرامی به نام وردارکمن (Verydarkman)، این میلیاردر ارزهای دیجیتال برای آزادی خود التماس کرده است، اما به زودی باید به اتهامات خود پاسخ دهد.

میلیاردر خودخوانده برای آزادی التماس کرد

لینوس ویلیامز (Linus Williams)، میلیاردر خودخوانده نیجریه‌ای که در زمینه رمز ارزها فعال بوده است، و اخیراً به اتهام کلاهبرداری و تأمین مالی تروریسم بازداشت شده بود، پس از چند روز بازداشت با وثیقه آزاد شد. به گزارش یک منبع محلی، آزادی ویلیامز توسط وردارکمن (Verydarkman)، سلبریتی جنجالی اینستاگرامی نیجریه‌ای، تأیید شد.

طبق گزارش Bitcoin.com News در تاریخ ۱۶ جولای (26 تیر)، ویلیامز که به نام بلورد (Blord) نیز شناخته می‌شود، پس از شکایات علیه گروه بلورد (Blord Group) و شرکت‌های مرتبط دستگیر شد. این شکایات از کلاهبرداری ارز دیجیتال و اینترنتی تا عدم رعایت مقررات متنوع بود. ویلیامز همچنین با اتهام نقض قانون بانک مرکزی نیجریه روبرو است.

با این حال، در یک پست اینستاگرامی توسط وردارکمن (Verydarkman)، ادعا شد که لینوس ویلیامز (Linus Williams)، که در همان شبکه اجتماعی 3.4 میلیون دنبال‌کننده دارد، برای آزادی خود التماس کرده است.

سلبریتی اینستاگرام گفت :

“پس از التماس و گریه‌های بسیار، بلورد (Blord) آزاد شد. او هفته آینده بازخواهد گشت تا به تمام اتهامات خود پاسخ دهد. من معتقدم که نیروی پلیس نیجریه – مرکز ملی جرایم سایبری (National Cybercrime Center) مصالحه نخواهد کرد و عدالت برقرار خواهد شد. هفته آینده می‌بینمت، آقای تأثیرگذار”.

با وجودی که در زمان نگارش این مطلب، نیروی پلیس نیجریه آزادی ویلیامز را تأیید نکرده بود، به نظر می‌رسید که ویلیامز با یک پیام رمزآلود در شبکه‌های اجتماعی بازگشت خود را تأیید کرده باشد: “رئیس جوانان به دلیلی.” در حالی که جزئیات کمی درباره جرایم ویلیامز در دسترس قرار گرفته است، برخی منتقدان استدلال می‌کنند که این میلیاردر خودخوانده به دلیل اعمال خود در این وضعیت گرفتار شده است.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره میلیاردر خودخوانده نیجریه از بازداشت پلیس آزاد شد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.